کد خبر : 8993
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1400 - 14:10

فروش امپاور با قیمت رقابتی در شنبه هفته آینده

فروش امپاور با قیمت رقابتی در شنبه هفته آینده
نیما مومنی مدیر بازاریابی و فروش گروه بهمن در مراسم رونمایی از خودروی امپاور از عرضه اولیه این محصول هفته آینده (شنبه ۱۴ اسفند )خبر داد.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده ، مومنی قیمت بهای فروش کارخانه این محصول را دو میلیارد و هفتصد میلیون تومان اعلام کرد. وی در همین رابطه افزود: خودروها از ابتدای سال۱۴۰۱ تحویل مشتریان خواهد شد.
مومنی با بیان اینکه کامیون های کشنده موجود در بازار که با امکانات وقدرت موتور به مراتب کمتربه قیمت‌ رسمی کارخانه بالای ۳ میلیارد و دویست میلیون تومان به فروش می‌رسانند گفت با این قیمت و کیفیت می توان پیش‌بینی کرد امپاور بتواند بیش از ۵۰ درصد از بازار را در سال ۱۴۰۱ تصاحب کند.
مدیر بازاریابی و فروش گروه بهمن کیفیت امکانات وقیمت این محصول را مهمترین مزیت رقابتی آن دانست و افزود: بهمن در تمامی استان‌ها نمایندگی دارد و نمایندگی‌ها آموزش‌های لازم رادیده اند وهمچنین قطعات مصرفی و تعمیراتی تامین شده است.

گفتنی است؛ استراتژی های گروه بهمن در انتخاب کشنده پر قدرت و مدرن جدید امپاور، محصولی منطبق بر آخرین استانداردهای بین المللی است. این کشنده دارای گیربکس اتوماتیک و ریتاردر ۵ حالته، سیستم تعلیق بادی، سیستم هوشمند ترمز اضطراری (AEBS) و کابین و ظاهر مدرن امکان تامین خودرو برای حمل کالاهای خطرناک (حمل سوخت و …) بر اساس گواهی اخذ شده استاندارد اروپا (R105) است و کابین ارگونومیک، مدرن، دلنشین و جادار و همچنین سقف بلند جهت تردد راحت در کابین، صندلی ارگونومیک راننده با سیستم تعلیق بادی و قابلیت تنظیم در شش جهت، دارای دو تخت خواب بزرگ و راحت جهت استراحت راننده و سرنشین جز امکانات این کشنده به شمار می رود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.