کد خبر : 9147
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 اسفند 1400 - 12:22

دکتر للـه‌گانی مدیرعامل بانک اعلام کرد

آمادگی بانک رفاه کارگران به منظور حمایت از توسعه ورزش کارگری

آمادگی بانک رفاه کارگران به منظور حمایت از توسعه ورزش کارگری
مدیرعامل بانک رفاه کارگران از آمادگی این بانک به منظور حمایت از توسعه ورزش کارگری خبر داد.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر اسماعیل للـه‌گانی در نشست هم‌اندیشی اعضای جدید هیات رئیسه فدراسیون آماتوری ورزش کارگری که با حضور دکتر چکشیان معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در محل این معاونت برگزار شد با بیان این مطلب، افزود: بانک رفاه در سال جاری بالغ بر ۱۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار در راستای ساخت و تجهیز اماکن ورزشی به ویژه اماکن ورزشی مرتبط با ورزش کارگری در سراسر کشور اختصاص داد و آمادگی داریم تا در سال ۱۴۰۱ نیز حمایت‌های خود را از این مهم بیش از پیش توسعه ببخشیم.
وی بر ضرورت توسعه ورزش کارگری اشاره کرد و گفت: هر چه در زمینه توسعه ورزش کارگری هزینه کنیم؛ چندین برابر آن از هزینه‌های درمانی تحمیلی به حوزه تولید و نظام سلامت کشور جلوگیری کرده‌ایم.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران به نقش تعیین‌کننده سازمان تامین اجتماعی در حوزه کارگری کشور اشاره کرد و گفت: این سازمان در هر سال هزینه قابل توجهی را صرف درمان نیروی کار تحت پوشش می‌کند؛ در حالی که اگر مبلغ بسیار کمتری از این هزینه‌ها را صرف توسعه ورزش کارگری کند، به نحو چشم‌گیری در هزینه‌های درمانی صرفه‌جویی کرده است.
وی خواستار حضور موثر کارفرمایان در زمینه توسعه ورزش کارگری شد و گفت: اقدامات بسیار ارزشمندی از جانب وزارت مردم در زمینه توسعه ورزش کارگری صورت گرفته است و ضرورت دارد تا کارفرمایان نیز به سهم خود در این زمینه ایفای نقش کنند.
دکتر للـه‌گانی ادامه داد: معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌تواند به منظور نظام‌مند کردن توسعه ورزش کارگری نسبت به راه‌اندازی رسانه‌ای تخصصی اقدام و مشارکت همه دستگاه‌ها، نهاد‌ها و سازمان‌های مرتبط را در این زمینه جلب کند. کارفرمایان نیز می‌توانند در این قالب نقش‌آفرینی موثرتری داشته باشند.
دکتر چکشیان معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این نشست بر ضرورت نگاه تحولی به ورزش کارگری تاکید کرد و گفت: تحول در ورزش کارگری برابر با تحول در پیشرفت کشور است و در این راستا باید با کارشناسی اقدامات گذشته نسبت به تدوین چشم‌انداز آینده اقدام کنیم.
وی افزود: فدراسیون ورزش کارگری در حالی اخیرا دهمین سال تاسیس خود را پشت سر گذاشت که برای رسیدگی به امور ورزشی بیش از ۱۴ میلیون کارگر کشور با محدودیت‌های بسیاری در بخش ابزار و امکانات مواجه است و ضرورت دارد تا اقدامات در زمینه حمایت از این فدراسیون بیش از پیش توسعه یابد.
لازم به ذکر است، در ادامه این نشست احکام اعضای جدید هیات رئیسه فدراسیون آماتوری ورزش کارگری اهداء و این فدراسیون دکتر اسماعیل للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران را به عنوان یکی از اعضای جدید هیات رئیسه خود برگزید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.