کد خبر : 9266
تاریخ انتشار : شنبه 20 فروردین 1401 - 10:32

دکتر للـه‌گانی مدیرعامل بانک خبر داد:

تشکیل کارگروه تحقق اهداف شعار سال “تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین” در بانک رفاه کارگران

تشکیل کارگروه تحقق اهداف شعار سال “تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین” در بانک رفاه کارگران
مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: در راستای تحقق اهداف شعار سال "تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین"، کارگروه تخصصی تحقق اهداف این شعار، در اسرع وقت در بانک رفاه کارگران تشکیل خواهد شد.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر اسماعیل للـه‌گانی با بیان این مطلب در اولین نشست شورای معاونان بانک در سال ۱۴۰۱، افزود: شعار “تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین” نقشه راه همه اقدامات بانک در سال جاری خواهد بود و ضرورت دارد در راستای تحقق اهداف این شعار تمامی ظرفیت‌های بانک را به کار گیریم.
وی تاکید کرد: با طراحی ساختار مشخصی در بانک رفاه کارگران، نسبت به برنامه‌ریزی در راستای تحقق اهداف شعار سال اقدام خواهیم کرد تا به سهم خود از تولید ملی، کسب و کار‌های دانش‌بنیان و توسعه اشتغال حمایت داشته باشیم.
دکتر للـه‌گانی در ادامه به ظرفیت‌های کسب و کار‌های دانش‌بنیان اشاره کرد و گفت: در شرایطی که کشور با تحریم‌های ظالمانه نظام استکبار دست به گریبان است، مسیر امن و مطمئن برای خنثی‌سازی اثر این تحریم‌ها تکیه به توان و منابع داخلی است و در این مسیر کسب و کار‌های دانش‌بنیان از ظرفیت‌های بسیار بالا و تعیین‌کننده‌ای برخوردار هستند.
به گفته وی، کسب و کار‌های دانش‌بنیان با منابع بسیار کم (درمقایسه با سایر کسب و کارها) می‌توانند بهره‌وری بسیار بالا و اشتغالزایی فراوانی به همراه داشته باشند.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران خاطرنشان ساخت: برخی از کسب و کار‌های دانش‌بنیان به نسبت سرمایه‌ای که در اختیار دارند، می‌توانند ظرفیت‌های بهره‌ورانه خود را تا ۳۰۰ درصد در مقایسه با سایر کسب و کار‌ها ارتقاء ببخشند و به همین نسبت در توسعه اشتغال موثر واقع شوند.
وی تصریح کرد: بنابراین انتخاب شعار “تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین” انتخاب بسیار هوشمندانه‌ای از طرف مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) بوده است که می‌تواند نقش تعیین‌کننده‌ای در راستای خنثی‌سازی اثر تحریم‌های بین‌المللی داشته باشد.
دکتر للـه‌گانی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین معضلات کشور در حال حاضر معضل بیکاری است، افزود: بیکاری به دنبال خود آسیب‌های اجتماعی را به‌همراه دارد و حمایت از تولید ملی و توسعه کسب و کار‌های دانش‌بنیان می‌تواند در رفع این معضل بسیار موثر باشد؛ به همین دلیل همه این مفاهیم در شعار سال “تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین” گنجانده شده است.
وی از هدایت تسهیلات بانک رفاه کارگران به سمت تولید ملی و حمایت از کسب و کار‌های دانش‌بنیان در سال جاری خبر داد و گفت: این اقدام می‌تواند در راستای توسعه اشتغال و تحقق اهداف شعار سال بسیار موثر باشد.
دکتر للـه‌گانی در پایان خاطرنشان ساخت: بانک رفاه کارگران از همه ظرفیت‌های خود در مسیر تحقق اهداف شعار بهره خواهد برد و با تشکیل کارگروه تخصصی، در این مسیر برنامه‌ریزی و اقدام خواهد کرد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.