کد خبر : 9367
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 فروردین 1401 - 7:23

تعداد مخاطبین بانک ایران زمین، در مدار رشد

تعداد مخاطبین بانک ایران زمین، در مدار رشد
مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین، با اشاره به حرکت رو به رشد مخاطبین و مشتریان بانک ایران زمین گفت: در عصر دیجیتال تعریف مشتری و مخاطب دچار تغییر شده است و مدیریت تجربه مشتری به یک استراتژی حائز اهمیت تبدیل شده است.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، سید محمد حسین استاد مدیر امور روابط عمومی این بانک، تجربه مشتریان در عصر دیجیتال را حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: با رشد تکنولوژی مفهوم ارتباطات چه به لحاظ نحوه و چه به لحاظ اثر گذاری آن در ادامه فعالیت شرکت ها و سازمان ها دچار تغییر شده است. مشتری امروز برخلاف گذشته به دلیل استفاده از فضای آنلاین همواره با شما مرتبط و همراه است.
استاد افزود: مخاطبین ما در شبکه های اجتماعی در یک سال گذشته ۱۵ برابر شده اند و این یعنی اینکه ما باید با تجربه مشتری همراه باشیم. و تجربه جدیدی از ارائه خدمات، سرویس ها، پاسخگویی و پشتیبانی به مشتریان ارائه کنیم.
مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین، همراهی بیست و چهار ساعته با مشتریان را مزیت رقابتی این بانک دانست و افزود: ما سعی کرده ایم در کنار مشتریان باشیم. اگر مشتری مایل است از طریق شبکه های اجتماعی با ما ارتباط بگیرد یا با تلفن با کارشناسان ما ارتباط داشته باشید، این امکان امروز فراهم است و مشتریان بدون فوت وقت می توانند از هر طریقی که خودشان مایل باشند در طول ۲۴ ساعت با ما ارتباط داشته باشند.
استاد در ادامه با اشاره به بازگشایی حساب آنلاین از طریق نرم افزار فراز بانک ایران زمین و تجربه ای که مشتری دیجیتال از این طریق به دست می آورد گفت: مشتری دیجیتال ابزار دیجیتال دارد، و انتظار دارد از طریق این ابزار بتواند سرویس پایداری دریافت کند و امروز برای مشتریان بانک ایران زمین این امکان فراهم است که به راحتی همه امور خود را به صورت دیجیتال و بدون حضور در شعب بانک انجام دهند و اگر هم مشکلی ایجاد شد با ارتباط دیجیتال این مشکل را حل کنند. این یعنی مفهوم تجربه مشتری دچار تغییر شده است.
وی با تاکید بر این نکته که ما همواره در حال یادگیری هستیم گفت: برندها هم در حال تجربه فضای جدید هستند و گاهی تکنولوژی به قدری سریع تغییر می کند که ما هم در مسیر باید با آن همراه شویم و خود را به روز کنیم.
استاد در پایان از مشتریان بانک ایران زمین خواست همواره تجربه خود را با این بانک در میان بگذارند تا هم بانک و هم مشتریان بتوانند از تجربه بهتری در مسیر بهره ببرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.