کد خبر : 9539
تاریخ انتشار : شنبه 10 اردیبهشت 1401 - 9:30

سهل انگار

سهل انگار
Print Friendly, PDF & Email

بر اساس اسناد رسیده به پشت پرده در تاریخ ۶ تیرماه ۹۷ آتش سوزی واحد ۶۰۰ پتروشیمی آبادان خسارت زیادی به بار آورد، از این رو بیمه پارسیان به عنوان طرف قرارداد این پتروشیمی، شرکت محک سنجش پایدار را مامور تهیه گزارش در این خصوص می نماید که در نهایت گزارش شرکت مذکور علت حادثه

Print Friendly, PDF & Email

بر اساس اسناد رسیده به پشت پرده در تاریخ ۶ تیرماه ۹۷ آتش سوزی واحد ۶۰۰ پتروشیمی آبادان خسارت زیادی به بار آورد، از این رو بیمه پارسیان به عنوان طرف قرارداد این پتروشیمی، شرکت محک سنجش پایدار را مامور تهیه گزارش در این خصوص می نماید که در نهایت گزارش شرکت مذکور علت حادثه را سهل انگاری و غفلت پتروشیمی آبادان اعلام می کند.

 

پس از کش و قوس های فراوان شرکت بیمه پارسیان رسما اعلام می کند خسارت را نمی پردازد. پتروشیمی مذکور نیز مطابق مفاد بند ۱۱ و به استناد ماده ۴۵۹ آیین دادرسی انتخاب داور را به دادگاه صالح ارجاع می دهد.

 

دادگاه بدوی به استناد بند ۱۱ که عنوان می کند در صورت عدم توافق طرفین در خصوص هیئت داوری، کسی که مبتکر داوری و تعیین داور است می تواند نسبت به تعیین داور مرضی الطرفین اقدام کند، رای مبنی بر رد دادخواست شرکت پتروشیمی آبادان را صادر می کند.

 

با این وجود تاکنون رای دادگاه تجدیدنظر صادر نشده و وصول خسارت از بیمه پارسیان در حاله ای از ابهام است

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.