کد خبر : 9604
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 اردیبهشت 1401 - 12:20

افزایش دارایی‌های سرمایه گذاری خوارزمی

افزایش دارایی‌های سرمایه گذاری خوارزمی
فعالیت اصلی شرکت سرمایه گذاری خوارزمی و شرکت‌های فرعی آن عمدتا فعالیت در زمینه تولید و فروش برق، سرمایه گذاری و فروش املاک و مستغلات و ... می‌باشد این شرکت با نام وخارزم در بازار سرمایه شناخته می‌شود.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده ، سود انباشته شرکت سرمایه گذاری خوارزمی در پایان مالی سال قبل ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ بیش از ۶۸۰ میلیارد تومان رسیده است که به نسبت ۱۴۰۰/۳/۳۱ افزایش ۲۳ درصدی را داشته است.

افزایش دارایی‌های سرمایه گذاری خوارزمی

دارایی‌های جاری سرمایه گذاری خوارزمی به نسبت ماشبه سال قبل افزایش ۶۳ درصد داشته است و علت این افزایش عمدتا افزایش ناشی از شناسایی سود سهام دریافتنی شرکت‌های سرمایه پذیر و همچنین خرید سهام شرکت‌های بورسی یا مشارکت در افزایش سرمایه شرکت‌های سرمایه پذیر و انتقال بخشی از حساب‌های دریافتنی بلند مدت به کوتاه مدت می‌باشد.

افزایش دارایی‌های سرمایه گذاری خوارزمی

دارایی‌های غیرجاری این شرکت نیز نسبت به سال مالی قبل ۶ درصد افزایش داشته است. علت افزایش دارایی‌های غیرجاری نسبت به سال قبل، مشارکت در افزایش سرمایه شرکت‌های سرمایه پذیر می‌باشد.

افزایش دارایی‌های سرمایه گذاری خوارزمی

شرکت سرمایه گذاری خوارزمی در دوره مالی منتهی به ۱۴۰۰/۳/۳۱، در میان شرکت‌های سرمایه گذاری بورسی، جایگاه هشتم بر اساس ارزش بازار را دارا می‌باشد. همچنین این شرکت ازلحاظ شناوری سهام در میان شرکت‌های سرمایه گذاری بورسی، جایگاه سوم را دارا میباشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.