کد خبر : 9675
تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 اردیبهشت 1401 - 10:39

برای تولید امپاور ۲۶ تن برنامه داریم

برای تولید امپاور ۲۶ تن برنامه داریم
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده ، مدیر عامل بهمن دیزل در همین رابطه از تولید امپاور ۲۶ تن و کامیونت فورس ۱۲ تن خبر داد. وی همچنین از تصمیم اخیر دولت مبنی بار واردات کامیون‌های دست دوم انتقاد کرد و تذکر داد چنین کاری کشور را به گورستان کامیون کاکرده تبدیل خواهد کرد. **بهمن دیزل نیازهای

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده ، مدیر عامل بهمن دیزل در همین رابطه از تولید امپاور ۲۶ تن و کامیونت فورس ۱۲ تن خبر داد. وی همچنین از تصمیم اخیر دولت مبنی بار واردات کامیون‌های دست دوم انتقاد کرد و تذکر داد چنین کاری کشور را به گورستان کامیون کاکرده تبدیل خواهد کرد.

**بهمن دیزل نیازهای بازار را شناسایی کرده است
حسین خضری مدیرعامل بهمن دیزل در نشست خبری خود گفت: بهمن دیزل سهم مهمی در خودروهای دیزل کشور دارد. ما در بهمن دیزل سبد کاملی از محصولات تجاری و مسافری را تدارک دیده‌ایم. سال گذشته کامیون امپاور را تولید کردیم و در سال آینده کامیونت ۱۲ تن فورس را تولید خواهیم کرد. وی در همین رابطه افزود: در پلتفرم امپاورBD400 ، برنامه تولید کامیون ۲۶ تن را داریم.
خضری در پاسخ به این سوال که محصولات جدید بهمن دیزل در کدام پلتفرم‌ها هستند، گفت: در حوزه باری در دو پلتفرم فورس و امپاور برنامه‌های تولید خواهیم داشت. وی با اشاره به آمارهای سالنامه حمل و نقل ایران گفت: بخش اعظمی از نیاز باری ایران با کامیون‌های ۱۲ تن قابل رفع است. به همین دلیل پلتفرم کامیون فورس ۱۲ تن را در نظر گرفته‌ایم تا بتواند به این بخش از نیاز بازار پاسخ دهد.

** در سال ۱۴۰۱ تولید را به دو برابر خواهیم رساند
مدیر عامل بهمن دیزل با تاکید بر آنکه علیرغم وجود مشکلات اقتصادی و تحریمی، این مجموعه حجم تولید خود را افزایش خواهد داد، گفت: در سال گذشته ۲۵۰۰ دستگاه تولید داشتیم که امسال این میزان تولید به دو برابر افزایش خواهد یافت.
وی با اشاره به مسائل پیش روی تولید در ایران گفت: تحریم‌ها روی صنعت کشور اثر گذاشته‌اند. کشور با اتکا به ظرفیت داخلی توانسته بخش اعظیمی از این مشکلات را حل و فصل کند. اما قاعدتا انتظار داریم سایر ارگان‌ها کمک کنند.

**مخالفیم کشور به گورستان خودروهای سنگین دست دوم تبدیل شود
خضری در پاسخ به سوالی در خصوص تصمیم دولت برای واردات خودروی دست دوم باری گفت: ما ورود خودروی دست دوم را به صلاح نمی‌دانیم. نباید کشور را به گورستان خودروهای دست دوم تبدیل کنیم. چنین تصمیمی به صلاح اقتصاد کشور و مصرف کننده نیست.
وی در خصوص ورود کامیون نو به کشور گفت: ما با کلیات موضوع مشکلی نداریم اما انتظار داریم کشور منابع مالی خود را صرف حوزه تولید و اشتغال کند. کشور چین امروز از نظر سطح تکنولوژی با ده سال گذشته قابل مقایسه نیست. به طوریکه ۹۰ درصد حمل و نقل باری در چین توسط کامیون‌های همین کشور انجام می‎‌شود.
خضری در پاسخ به این سوال که آیا بهمن دیزل تصمیم دارد BD530 تولید کند، گفت: ما برای ۵۵۰ و ۵۶۰ برنامه داریم که مهندسان شرکت در مرحله تحقیق و بررسی قرار دارد و اخبار بیشتر اعلام خواهد شد.
وی در همین رابطه با اشاره به تولید مینی بوس در بهمن دیزل گفت: ناوگان حمل و نقل از نظر مینی بوس در ایران وضع بدی دارد. پگاسوس که از تولیدات خودمان بوده، با نصب موتور ایسوزو بهبود یافته است. امسال تصمیم داریم طراحی آن را بهبود ببخشیم. در حوزه تولید مینی‌بوس اخبار خوبی در شش ماهه دوم سال ۱۴۰۱ خواهیم داشت.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.