کد خبر : 9853
تاریخ انتشار : شنبه 31 اردیبهشت 1401 - 12:05

گفت و گوی تلفنی معاون اعتباری و حقوقی بانک رفاه کارگران با مشتریان

گفت و گوی تلفنی معاون اعتباری و حقوقی بانک رفاه کارگران با مشتریان
به منظور تکریم و پاسخگویی به سوالات مشتریان، ارتباط مستقیم تلفنی معاون مدیرعامل بانک رفاه کارگران در امور اعتباری و حقوقی، فراهم شده است.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در راستای شفافیت و پاسخگویی و افزایش رضایتمندی و تکریم مشتریان، وحید خانلری معاون مدیرعامل بانک رفاه کارگران در امور اعتباری و حقوقی با حضور در مرکز ارتباط با مشتریان (فراد) بانک، پاسخگوی سوالات، مشکلات و آماده دریافت انتقادات، پیشنهاد‌ها و نظرات سازنده مشتریان است.
بر اساس این گزارش، مشتریانی که تمایل دارند مسائل و پرسش‌های خود را با معاون مدیرعامل بانک رفاه کارگران در امور اعتباری و حقوقی در میان بگذارند، می‌توانند روز یکشنبه اول خرداد ماه سال جاری از ساعت ۱۰ تا ۱۲ از طریق تماس با شماره ۸۵۲۵ -۰۲۱ و انتخاب کلید ۳ در این نشست تلفنی شرکت کنند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.