برگزاری دوره بازاریابی در بانک ایران زمین
به گزارش پشت پرده به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ وحید علیزاده مدیر شعب استانهای اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری ضمن ابراز خرسندی از بکارگیری نیروهای جوان بانک جهت برگزاری و تدریس دورههای آموزشی، گفت: همکاران باید با شرکت در دورههای آموزشهای تخصصی و برنامه ریزی صحیح، بازار هدف را شناسایی و خدمات بانک را معرفی کنند.
در ادامه مجید طلایی رئیس اداره تحقیقات و مطالعات بازار به عنوان مدرس این دوره بازاریابی را به عنوان قلب تپنده و موتور محرک بانکها بیان کرد و گفت: همکاران باید با رصد دائمی بازار، آگاهی از نیاز جامعه و مشتریان، موجب ارتقا بهره وری بخشهای دیگر و در نهایت بانک شوند.
ارائه تعاریف دقیق بازاریابی نوآورانه، انواع بازاریابی، استراتژیهای بازاریابی، سهم بازار و محصولات بانک از جمله مهمترین مباحث مطرح شده در این دوره آموزشی بود است.
برچسب ها :بانک ایران زمین ، دوره بازاریابی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰