کد خبر : 4092
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵

درمدار رفاه و خدمت و ارزش آفرینی

درمدار رفاه و خدمت و ارزش آفرینی

۹ ماه از آمدن مدیریت جدید بر بانک رفاه کارگران میگذرد. در طول این مدت بانک رفاه توانسته هم در حوزه خدمات و تنوع آن‌ها به مشتریان و هم به لحاظ عملکردی در صورت های مالی خود عملکرد خوبی را از خود بجای بگذارد.

به گزارش پشت پرده, درحال حاضر این بانک در ۱۴ طرح مختلف به قشر هدف خود یعنی کارگران زحمتکش خدمات ارائه میدهد و توانسته اعتماد آنان را از قبل بیشتر جلب کند که گواه آن افزایش آورده نقدی مشتریان این بانک است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.