کد خبر : 5862
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 اسفند 1399 - 6:54

کامیونت ایرانی شیلر ۸ تن رونمایی و خط تولید انبوه مینی بوس پگاسوس افتتاح شد

کامیونت ایرانی شیلر ۸ تن رونمایی و خط تولید انبوه مینی بوس پگاسوس افتتاح شد
Print Friendly, PDF & Email

رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت ، دکتر اکبری رییس کمیسیون صنایع ، جمالی پور استاندار قزوین و نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان قزوین از شرکت بهمن دیزل بازدید کرد وهمزمان با حضور ایشان کامیونت ایرانی شیلر۸ تن رونمایی و خط تولید انبوه مینی بوس پگاسوس افتتاح شد.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده , کارخانه بهمن دیزل در شهر صنعتی البرز، قزوین با مساحت ۳۳ هکتار که در فاز اول ۸ هکتار متر و فاز دوم به ١٧هکتار افزایش یافته و در فاز سوم به ٣٣هکتار فضای تولیدی یکی از بزرگترین واحدهای تولید استان قزوین را داراست که در مجموع اشتغال مستقیم و غیر مستقیم ١٠٠٠نفر را دارد و با توجه به فاز توسعه ای در سال ١۴٠٠ و سال های آینده این اشتغال به دوبرابر افزایش خواهد یافت. سرمایه گذاری بازسازی و توسعه بهمن دیزل بعد از توسعه ۲۷۰ میلیارد سرمایه گذاری داشته است.


هم اکنون کارخانه بهمن دیزل از ١٢ سالن تولید و تجهیزات خطوط پیشرفته برخوردار است.

کامیونت  ٨ تن شیلر طراحی و تولید ایرانی به جهت خدمات حمل و نقل بین شهری، با ۶٠ درصد  تولید آن در بهمن دیزل انجام گرفته است.

۵.پگاسوس یک مینی بوس ١٨+١ نفره است که با ظرفیتهای ٢٣نفر نیز در آینده عرضه می گردد و  نزدیک به ۵٠ درصد آن داخلی سازی شده است.
همزمان با حضورعلی رضا رزم حسینی وزیر صنعت، معدن تجارت دکتر اکبری رییس کمیسیون صنایع و مجلس دکتر جمالی پور استاندار و نمایندگان محترم مردم قزوین در کارخانه بهمن دیزل ، کامیونت ایرانی شیلر٨ تن رونمایی و خط تولید انبوه مینی بوس پگاسوس افتتاح شد.

کامیونت  ٨تن شیلر به جهت خدمات حمل و نقل بین شهری طراحی و تولید آن در بهمن دیزل انجام گرفته است. نزدیک به ۶٠ درصد از این کامیونت داخلی سازی شده که امور طراحی و ساخت با انجام تست های تولید و مجوز های ساخت داخل آن کاملا دریافت شده است. گفتنی است کامیونت شیلر ٨ تن با کاربری آتش نشانی حمل زباله، فلزی، تانکر آب و جرثقیل بالابر در کشور قابل استفاده است. موتوراین خودرو  ١۵۵ اسب بخار، یورو ۵ و گیربکس ۶ سرعته و نوع سوخت آن گازوئیل است و در آینده کابین خواب در این خودرو تعبیه می گردد.در پروژه ارتقاء این کامیونت با نصب ایر بک و ریموت کنترل ، موتور ١۴١ اسب بخار، یورو۵EVF  و گیربکس جدید ۶ سرعته سبب تامین نیازهای داخلی کشور در کامیونت باری، آتش نشانی، حمل زباله، تانکر آب و بالابر وبر آورده می شود و  با ساخت این خودرو در سال ١۴٠٠ که ۶٠ درصد داخلی سازی شده و برنامه ارتقا به ٧٠ درصد را دارد.

 

همچنین  پگاسوس یک مینی بوس ١+١٨ نفره است که با ظرفیتهای ٢٣ نفر نیز در آینده عرضه می گردد. موتور این مینی بوس با حجم ٣ لیتر و ١۶١ اسب بخاراست  و نسل بعدی مینی بوس شیلر می باشد. گیربکس این مینی بوس ۶ سرعته و تریم داخل آن در داخل کشور به روزشده  و نزدیک به ۵٠ درصد آن داخلی سازی شده است .

خودرو های تولیدی بهمن دیزل همگی بالاترین ستاره کیفی در کشور را دارا هستند و پنج ستاره کیفی به بهمن دیزل اختصاص دارد مقام اول خدمات پس از فروش در خودرو های تجاری کشور را داراست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.