کد خبر : 6174
تاریخ انتشار : شنبه 30 اسفند 1399 - 21:19

ارسال بسته‌های حمایتی

ارسال بسته‌های حمایتی
Print Friendly, PDF & Email

ستاد فرمان امام در خرداد ماه سال جاری در قالب ارسال بسته‌های معیشتی برای آسیب‌دیدگان کرونا، ۴ میلیون بسته پروتئینی   و یک میلیون بسته غذایی خشک و اقلام بهداشتی توسط نیروهای جهادی خود در  سراسر کشور توزیع کرده است.     توزیع ۲۰۰۰ بسته پروتئینی در مناطق سیل‌زده استان اردبیل این ستاد در تیرماه امسال

Print Friendly, PDF & Email

ستاد فرمان امام در خرداد ماه سال جاری در قالب ارسال بسته‌های معیشتی برای آسیب‌دیدگان کرونا، ۴ میلیون بسته پروتئینی   و یک میلیون بسته غذایی خشک و اقلام بهداشتی توسط نیروهای جهادی خود در  سراسر کشور توزیع کرده است.

 

 

توزیع ۲۰۰۰ بسته پروتئینی در مناطق سیل‌زده استان اردبیل

این ستاد در تیرماه امسال نیز برای امدادرسانی به مناطق سیل‌زده خلخال، علاوه بر ارسال محموله بسته‌های غذایی ۷۲ ساعته، ۲۰۰۰ بسته پروتئینی نیز در بین خانواده های آسیب دیده توزیع کرده است.

 

 

ارسال یک میلیون بسته معیشتی و۲۵۰ تن مرغ به مناطق محروم کشور

همچنین در آبان ماه امسال در چهارمین مرحله رزمایش “همدلی و احسان” یک میلیون بسته معیشتی با اولویت حمایت از آسیب‌دیدگان کرونا در آبان ماه امسال انجام شده است.

 

 

توزیع بسته‌های غذایی و بهداشتی به مناطق سیل‌زده هرمزگان

در فرودین امسال ، محموله بسته‌های غذایی، موکت، آب معدنی و بسته‌های بهداشتی شامل ماسک، ژل و محلول ضدعفونی کننده در مناطق سیل‌زده  هرمزگان توزیع شده است.

 

 

توزیع ۴۰ هزار بسته معیشتی و بهداشتی در خراسان جنوبی

در آذرماه سال جاری به همت ستاد اجرایی فرمان امام مرحله جدید بسته‌های بهداشتی و معیشتی جهت کمک به آسیب‌دیدگان کرونا در مناطق کم‌برخوردار استان خراسان جنوبی توزیع شد.

 

 

توزیع چادرهای امدادی در مناطق سیل زده کرمان

همچنین در دی ماه امسال محموله جدید چادرهای امدادی اهدایی این ستاد به ارزش ۳۷۰ میلیون ریال در مناطق سیل‌زده کرمان توزیع شده است و گروه‌های جهادی از بدو وقوع سیل در سیریک در کنار مردم این شهرستان بودند.

 

 

توزیع ۵ هزار  بسته اقلام غذایی و بهداشتی به منطقه سی‌سخت

۵ هزار بسته اقلام غذایی و بهداشتی شامل ۵۰۰ پتو، ۱۰۰ چادر، ۱۰۰۰ بسته خشکبار، ۳۰۰۰ بسته آب معدنی، ۵۰۰ غذای کنسروی و آماده و همچنین ۲۰۰۰ بسته اقلام بهداشتی و ضدکرونایی بخشی از این محموله هستند که توسط نیروهای جهادی ستاد در این منطقه زلزله زده توزیع شده است.

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.