کد خبر : 21415
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 شهریور 1402 - 11:17

۴۰ همت؛ تجلی عزم جهادی و انقلابی در فولاد خوزستان

۴۰ همت؛ تجلی عزم جهادی و انقلابی در فولاد خوزستان
در شرایطی که صنایع در کشور ما با دشواری‌های بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند، شرکت فولاد خوزستان به منظور وفق یافتن با شرایط موجود و تاب آوری تا بهبود شرایط، و نیز تداوم حضور در بازار‌های رقابتی و توسعه فعالیت‌های خود سلسله پروژه‌های هدفمندی را در چند حوزه‌ی پایداری تولید، بهینه سازی، پشتیبانی (زیست محیطی و ساختمانی) و توسعه ظرفیت و فناوری در حال اجرا دارد. جمع سرمایه گذاری‌ها برای اجرای این پروژه‌ها بالغ بر ۴۰/۸۱۹ میلیارد تومان می‌شود که نشان دهنده‌ی تحولی شگرف در شرکت فولاد خوزستان است.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده، با اجرای این پروژه ها، فولاد خوزستان خیز بلندی برای تحقق اهداف فاز چهارم توسعه و بلکه فراتر از آن بر می‌دارد و با عبور از ظرفیت تولید ۶ میلیون تنی که برای سال ۱۴۰۴ هدف گذاری شده است آماده رکورد زدن با تولید ۱۳/۶ میلیون تن در سال ۱۴۱۰ خواهد شد.

از جمله پروژه‌های مهم این شرکت، مگامدول زمزم ۳ است که بزرگ‌ترین مگامدول آهن اسفنجی کشور است و با ظرفیت تولید ۲/۲ میلیون تنی به روز‌های بهره برداری نزدیک می‌شود. احداث پکیج ماشین ریخته گری اسلب جایگزین، احداث کارخانه اکسیژن ۴، احداث پکیج کوره شماره ۷، احداث نیروگاه ۵۲۰ مگاواتی سیکل ترکیبی از جمله مهم‌ترین این پروژه هاست. ضمن آنکه احداث فولادسازی شادگان با پیشرفتی بسیار خوب به روز‌های نهایی خود نزدیک شده و شرکت همزمان در جبهه‌ی خرید معادن کوچک برای توسعه فعالیت‌ها اقدامات موثری را انجام داده است.

۴۰ همت تنها چهل هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری نیست، بلکه از همتّ والا و عزم جهادی و انقلابی مدیران، کارکنان و کارگران شرکت فولاد خوزستان حکایت می‌کند که به تنهایی تاثیرات شگرف و ماندگاری بر رونق و حرکت چرخ اقتصاد کشور را بر جای می‌گذارند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.