کد خبر : 10690
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 مرداد 1401 - 8:12

تاکید مدیران ارشد بانک ملی ایران بر لزوم توجه بیشتر به تقویت و ارتقاء خدمات بهینه به مشتریان

تاکید مدیران ارشد بانک ملی ایران بر لزوم توجه بیشتر به تقویت و ارتقاء خدمات بهینه به مشتریان
تاکید مدیران ارشد بانک ملی ایران بر لزوم توجه بیشتر به تقویت و ارتقاء خدمات بهینه به مشتریان
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، ابوالفضل نجارزاده قائم مقام مدیرعامل، صمد عزیزنژاد عضو هیات مدیره، فرهاد معقول عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی و محمد نجف زاده معاون شعب وبازاریابی منطقه دو کشور بانک ملی ایران درسفر به استان کهگیلویه و بویراحمد طی دیدار‌هایی جداگانه با آیت الله حسینی نماینده، ولی فقیه و امام جمعه شهرستان یاسوج و سیدعلی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست هم اندیشی و بررسی عملکرد استان حضور یافتند و در ادامه سفر ضمن بازدید از شعب مختلف، از نزدیک در یک فضای صمیمی با همکاران دیدار و گفتگو کردند.

قائم مقام مدیرعامل بانک ملی ایران در بازدید از شعب شهرستان یاسوج سیاست‌های کلان این بانک را به عنوان بازوی توانمند دولت در حوزه‌های اقتصادی مبنی بر اولویت بخشی به تجهیز و توسعه واحد‌های تولیدی مناطق محروم و کم برخوردار برشمرد و در ادامه بر بهره مندی از حمایت‌های بانک در راستای تولید، اشتغال پایدار و محرومیت زدایی مناطق مختلف کشور تاکید کرد.

ابوالفضل نجارزاده با بیان این که بانکداران آینه تمام نمای توفیقات بانک ملی ایران در طول حیات این بانک بزرگ و مردمی هستند، افزود: اخلاق حسنه، مردم‌داری و امانتداری برجسته‌ترین وجه همکاران بانکدار در اقصی نقاط کشور است و هر جا خدشه‌ای به نام بانک احساس شده، بانکداران همواره در صف مقدم صیانت از جایگاه بانک بوده اند.

وی با اشاره به وضعیت معیشتی همکاران اظهار امیدواری کرد: دغدغه‌ها و پیگیری‌های مجدانه مدیرعامل منجر به بهبود معیشت و رفاه آحاد کارکنان خواهد شد.

نجارزاده در ادامه این سفر دو روزه در نشست هم اندیشی و بررسی عملکرد استان حضور یافت و خاطرنشان کرد: صادقانه و بر اساس واقعیت‌های موجود، تمام سعی خود را بر بهبود وضعیت معیشتی همکاران متمرکز کرده ایم.

صمد عزیز نژاد عضو هیات مدیره بانک ملی ایران نیز در سخنان خود لازمه ارائه خدمات به مردم را تلاش مضاعف و همبستگی کارکنان دانست و اظهار امیدواری کرد با روند بهبود عملکرد بانک، شاهد شکوفایی هر چه بیشتر بانک خواهیم بود.

وی ضمن قدردانی از همت و تلاش بانکداران بر لزوم همبستگی سازمانی تا حصول نتیجه مطلوب در بهبود تراز بانک تاکید کرد.

معاون شعب منطقه دو کشور نیز ضمن تشریح وضعیت عملکرد استان کهگیلویه و بویراحمد در بین ادارات امور، اولویت اصلی حال حاضر بانک را بهبود بخشیدن به تراز نقدینگی از طریق جذب منابع، افزایش درآمد‌های غیرمشاع، کاهش هزینه‌های عملیاتی با توسعه خدمات بانکداری غیر حضوری و همچنین مدیریت مصارف خواند و لزوم تحقق این اهداف را تدوین یک استراتژی جامع و مدون عنوان کرد.

محمد نجف زاده نیز با اشاره به اهمیت عملکرد و جایگاه بانکداران و متصدیان امور بانکی در تحقق اهداف عملیاتی بانک گفت: همه تلاش‌ها و تصمیمات بانک به نحوه تلاش و عملکرد همکاران بانکدار ختم می‌شود.
وی بانکداران را پل ارتباطی سازمان با مشتریان عنوان کرد و در ادامه از آن‌ها خواستار تعامل سازنده، سعه صدر و خوشرویی با مشتریان شد.

معاون منابع انسانی بانک ملی ایران در ادامه این نشست بانکداران را مهمترین سرمایه سازمان دانست و خاطرنشان کرد: همه مسئولان عالی بانک خود را متعهد و‌مقید به حفظ و تقویت اصلی‌ترین سرمایه بانک یعنی منابع انسانی می‌دانند.

رئیس اداره امور شعب استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار مدیران عالی بانک را فصل نوینی از اتحاد و همدلی بین کارکنان بانک ملی ایران دانست و گفت: سخت کوشی و مجاهدت طاقت فرسای مدیران عالی بانک با حضور در مناطق محروم کشور نقطه عطفی در تاریخ بانک‌ملی ایران است.
منصور دانش آموز گفت: پویایی و نشاط حاکم بر این اداره امور را حاصل عملکرد همکارانم در جایگاه بانکدار می‌دانم.

در این سفر دو روزه مدیران عالی بانک در شعب بخش‌های دیشموک، شهر دهدشت، لنده، لیکک و بهمئی نیز حضور یافتند.

گفتنی است، نماینده، ولی فقیه و امام جمعه یاسوج و همچنین استاندار کهگیلویه و بویر احمد در دیدار‌هایی جداگانه با مدیران ارشد بانک ملی ایران از عملکرد و سیاست‌های بانک ملی ایران در استان در راستای محرومیت زدایی، اشتغالزایی و رونق واحد‌های تولیدی تقدیر و تشکر کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.