کد خبر : 10793
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مرداد 1401 - 8:32

برنامه ساینا برای ورود به بازار‌های جدید

برنامه ساینا برای ورود به بازار‌های جدید
تلاش مستمر جهت کسب بازار مایعات ظرفشویی، ارائه محصولات متمایز در پاک کننده‌ها و لکه بر‌های سطوح دستیابی به حداکثر بازار قابل تصور انواع پاک کننده‌ها و لکه بر‌ها وعرضه محصولات با حاشیه سود بالاتر برای طبقه‌های مختلف جامعه از اهداف عمده شرکت ساینا می‌باشد.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده، ورود به بازار داخلی با برند‌های جدید و کیفیت بالاتر در گروه محصولاتی نظیر مایع لباسشویی و مایع نرم کننده و نیز ورود به بازار محصولات جدیدی همچون مایع دستشویی، ژل ماشین ظرفشویی و راه اندازی خط سولفوناسیون از پروژه‌های حاضر ساینا می‌باشد.

در راستای جذب مشتری‌های بیشتر در حال حاضر دو برند با سبد کامل مایعات شوینده در حال طراحی محصول بوده و به واسطه آن گروه‌های سطح بالای جامعه به عنوان جامعه هدف و برند دیگری که گروه‌های سطح متوسط جامعه هدف، مورد نظر قرارگرفته است که در سال آتی وارد بازار خواهد شد.

توسعه بازار محصولات تولیدی یکی از استراتژی‌ها و برنامه‌های آتی این شرکت است. در واقع استراتژی توسعه بازارشامل گسترش بازار‌های بالقوه درمیان مصرف کنندگان جدید می‌شود. این مشتریان می‌توانند در بخش‌های جغرافیایی مختلف و در گروه‌های اجتماعی جدید باشند، اهداف مورد نظر شرکت ساینا جهت توسعه بازار به قرار زیر می‌باشد:

۱. تقویت فروش محصولات در فروشگاه‌های زنجیره‌ای با ایجاد طرح‌های تشویقی.

۲. توسعه از طریق طراحی و تولید محصولات جدید برای مشتریان موجود و جدید.

۳. فروش محصولات فعلی و جدید در بازار کشور‌های منطقه.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.