کد خبر : 13444
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 مهر 1401 - 12:07

با حکم مدیرعامل بانک ملی ایران؛

اعضای هیات امنای بانک کارگشایی منصوب شدند

اعضای هیات امنای بانک کارگشایی منصوب شدند
مدیرعامل بانک ملی ایران در احکامی جداگانه، اعضای هیات امنای بانک کارگشایی را معرفی و منصوب کرد.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر فرزین در نشستی با اعلام تشکیل هیات امنای بانک کارگشایی اعضای آن را به منظور توسعه و تنوع محصول و همچنین تقویت و ایجاد ظرفیت‌های جدید در راستای تداوم خدمات رسانی بهینه به مشتریان منصوب کرد.

محمد رضا فرزین در این نشست توسعه محصول و بهبود خدمات را در بانک کارگشایی برای گروه‌های هدف لازم وضروری دانست و اظهار داشت: از هم اکنون تمامی برنامه ریزی‌های صورت گرفته، وضع مقررات و ابلاغ آیین نامه‌ها باید در راستای تغییر و تحول و تقویت و بهبود کیفیت در سرعت بخشی به خدمات بانک کارگشایی باشد تا زمینه رضایتمندی مشتریان بیش از پیش فراهم شود.

وی با اشاره به نقش آفرینی بانک کارگشایی در ارائه تسهیلات خرد در کشور افزود: ارائه این خدمات موجب گره گشایی از مشکلات مردم و رضایت مشتریان را در پی دارد که این هدف و راهبرد اصلی و اساسی در بانک است.

مدیرعامل بانک ملی ایران در ادامه این نشست ضمن این که مهمترین وظیفه اعضای هیات امنای این واحد از بانک را ارائه خدمات بهینه و کسب رضایت مندی مشتریان دانست، بر استفاده از ابزار‌های نوین، تنوع وثایق و توسعه محصول و ظرفیت‌های بانک کارگشایی تاکید کرد.

در ادامه این نشست هر یک از اعضای هیات امنای بانک کارگشایی به تبیین دیدگاه‌ها و بیان نقطه نظرات خود در خصوص تقویت و تنوع محصول و همچنین چگونگی تغییر و تحول در بانک کارگشایی پرداختند.

محمود امیری فرد رئیس بانک کارگشایی نیز در این نشست حضور داشت و گزارشی از عملکرد و اقدامات مهم و موثر بانک کارگشایی ارائه کرد.

در این نشست، مدیرعامل بانک ملی ایران در احکام جداگانه‌ای ابوالفضل نجارزاده به عنوان رئیس و عضو و سید فرید موسوی، حسن مونسان، غلامرضا پناهی، امیر مسعود رزازان و امیرحسین امین آزاد را به عنوان اعضای دیگر هیات امنای بانک کارگشایی منصوب و احکام آن‌ها را تقدیم کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.