کد خبر : 13871
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 مهر 1401 - 8:36

شناخت ظرفیت‌ها استان‌ها، موجب پیشرفت بانک خواهد شد

شناخت ظرفیت‌ها استان‌ها، موجب پیشرفت بانک خواهد شد
مدیریت شعب استان‌های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری بانک ایران زمین، از جمله مدیریت‌های وسیع استانی بانک بوده و علاوه بر جذب میزان قابل توجهی از مشتریان، دارای پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های فراوان مالی و سرمایه گذاری است.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده، از این رو وحید علیزاده مدیریت شعب استان در جلسه‌ای با همکاران شعب بر برنامه ریزی و تلاش کارکنان در جهت ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان تاکید کرد و گفت: همکاران باید با رفتار حرفه ای، علایق مشتریان را سنجیده و با توجه به سلایق و نیاز‌های آنان، بسته‌های خدماتی متنوع را ارائه کنند.

علیزاده مشارکت و ارائه راهکار از سوی همکاران در امور مختلف را عاملی موثر در جهت جلب اعتماد مشتریان بیان کرد و افزود: تسلط کلیه کارکنان بر محصولات بانک به خصوص سرویس‌های بانکداری مدرن، باعث آگاهی کامل مشتریان و استفاده از خدمات بانکداری دیجیتال در تلفن‌های همراه خود خواهد شد.

بهزاد ترویجی معاون اداری و مالی شعب استان تلاش و برنامه ریزی را به عنوان شاخص حرکت همکاران به سوی موفقیت‌های بیشتر بیان کرد و گفت: معرفی دقیق محصولات بانک و نیروی انسانی با انگیزه و آگاه، ترکیبی است که باعث جذب مشتری و رضایت آنان از بانک خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.