کد خبر : 14458
تاریخ انتشار : شنبه 30 مهر 1401 - 6:53

در حاشیه بازدید چمران از غرفه گروه بهمن در هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل:

از ظرفیت تولید کنندگان داخلی در ناوگان حمل و نقل استفاده می‌کنیم/ از افزایش تولید اتوبوس‌های داخلی استقبال می‌کنیم

از ظرفیت تولید کنندگان داخلی در ناوگان حمل و نقل استفاده می‌کنیم/ از افزایش تولید اتوبوس‌های داخلی استقبال می‌کنیم
رئیس شورای شهر تهران امروز درحاشیه افتتاحیه هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل، عمران و خدمات شهری از غرفه گروه بهمن بازدید کرد.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در حاشیه بازدید از غرفه گروه بهمن در هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل، عمران و خدمات شهری در شهر آفتاب در خصوص استفاده از ظرفیت شرکت‌های خصوصی در نوسازی ناوگان اتوبوسرانی گفت: با وجود شرکت‌هایی همچون گروه بهمن و امکان تولید در کشور، متاسفانه بیش از یک دهه است که شهرداری تهران در راستای توسعه نوسازی ناوگان اتوبوسرانی هیچ محصولی از شرکت‌های تولید کننده خریداری نکرده است.

وی با بیان اینکه میزان نیاز برای خرید اتوبوس شهری بیش از ظرفیت تولید شرکت‌های داخلی است؛ بیان داشت: در این مساله حتی بخش خصوصی پیشنهاد کرد که تا رسیدن به ظرفیت تولید شرکت‌های داخلی به تقاضای مورد نیاز واردات صورت بگیرد؛ این درحالی است که به هیچ عنوان شهرداری و شورای شهر حتی پیشنهاد یا متولی واردات اتوبوس نبوده است و اصرار بر استفاده از ظرفیت تولید کشور را داریم.

رییس شورای شهر ضمن استقبال از وجود تنوع در ارایه کاربری‌های مربوط به خدمات شهری در غرفه بهمن گفت: باعث خرسندی است که در کشور همچین ظرفیتی وجود دارد.

چمران با بیان اینکه اگر شرکت‌های داخلی بتوانند نیاز داخل در موضوع بحث اتوبوس شهری را تامین کنند هیچ اصراری به واردات نداریم؛ اظهارداشت: اگر شرکت‌های داخلی بتوانند تا پایان سال جاری حدود ۲۰۰۰ دستگاه اتوبوس را تامین کنند، قطعا استقبال خواهیم کرد.

گفتنی است؛ گروه بهمن محصولات خود را در حوزه خودرو‌های تجاری و خدمات شهری در بازه زمانی ۲۷ الی ۳۰ مهر ماه ۱۴۰۱ در هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل، عمران و خدمات شهری در شهرآفتاب به علاقمندان معرفی می‌کند. ون باری اینرودز، مینی بوس پگاسوس، فورس ۸.۵ تن، امپاور و کشنده ۴۶۰ از جمله خودرو‌های تجاری و باری هستند که در این نمایشگاه حضور دارند.

همچنین؛ در حوزه خودرو‌های خدمات شهری و حمل و نقل شهری نیز گروه بهمن محصول دارد و کاربری‌هایی همچون آتش نشانی، حمل زباله و ایزوله و اتوبوس CITY۱۲ در معرض دید قرار گرفت.

بهمن در نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب برای علاقمندان به موتورسیکلت نیز محصول دارد و دوست داران موتور سیکلت و موتور‌های چهار چرخ می‌توانند این محصولات را در نمایشگاه مشاهده کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.