کد خبر : 17051
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آذر 1401 - 11:43

رفاه ۲۴ ساعته در دستان شما

رفاه ۲۴ ساعته در دستان شما
امروز دیگر برای انجام امور بانکی پرکاربرد مانند انتقال و دریافت وجه نیاز نیست در میان گرفتاری‌ها، مشغله و ترافیک روزمره حتما به شعب به طور حضوری مراجعه کرد و تمام بانک‌ها برای تسهیل و تسریع امور بانکی از اپلیکیشن‌های بانکی اختصاصی خود رونمایی کرده‌اند.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در حال حاضر اکثر خدمات بانکی که قبلا برای انجام آن‌ها به شعب بانک‌ها مراجعه می‌کردیم دیگر با استفاده از گوشی‌های هوشمند و به‌طور آنلاین انجام می‌شوند.

در راستای حرکت از مدل کسب‌وکار بانکداری سنتی به رویکرد اکوسیستمی، استراتژی بانک رفاه کارگران به جای محصولات بر مشتریان متمرکز شده است. سفر بانک به سوی مشتری‌محوری با بهره‌گیری از فناوری‌های دیجیتال و از طریق ایجاد شراکت‌های هدفمند و باز مهندسی فرآیند‌ها و ساختار کنونی بانک در بستر اکوسیستم بانکداری دیجیتال آغاز شده است و با تغییر شیوه عملیات درصدد آنیم تا انعطاف‌پذیری، میزان دسترسی و شفافیت را برای مشتریان افزایش دهیم. به این ترتیب، بانک تبدیل به شریکی قابل اعتماد برای مشتری می‌شود که به وی در راستای زندگی آسان‌تر، خدمات شخصی‌سازی‌شده ارائه می‌دهد.

بانک رفاه کارگران نیز مانند سایر بانک‌ها در اولین گام اقدام به طراحی و توسعه اپلیکیشن اختصاصی خود کرد و آن را در دسترس مشتریان خود قرار داد. اپلیکیشن «همراه بانک رفاه» برای انجام امور بانکی پرکاربرد نظیر کارت به کارت، انتقال وجه داخلی و بین بانکی (ساتنا، پایا و پل)، استعلام موجودی، پرداخت قبوض و … طراحی شده تا مردم را برای انجام این امور ساده از مراجعه به بانک و یا دستگاه‌های خودپرداز بی‌‎نیاز نماید.

فعال سازی پیامک برای مشاهده مانده حساب، دریافت کد شبای حساب‌های رفاه، پرداخت قبوض، خرید شارژ، قابلیت مسدود کردن کارت‌های رفاه و امکان مشاهده سوابق تراکنش‌ها و اشتراک گذاری رسید‌های الکترونیکی آن‌ها ازجمله دیگر ویژگی‌ها و قابلیت‌های همراه بانک رفاه است.

روند رو به رشد کاربرد انواع گوشی‌های هوشمند تلفن همراه و رایانه‌های لوحی و نیز استقبال گسترده از خدمات ارزش افزوده آن‌ها موجب شده تا درخواست‌های متنوعی ازخدمات بانکی بر روی موبایل به عنوان ابزاری مهم در بانکداری غیرحضوری مطرح شود، لذا به منظور ایجاد وحدت رویه در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک و توسعه و تکمیل خدمات آن، طراحی و تهیه سامانه موبایل بانک رفاه مبتنی بر سیستم عامل Android و iOS انجام شده و آماده بهره‌برداری و ارائه به مشتریان است.

بروزرسانی نسخه موبایل بانک

همچنین در راستای توسعه محصولات بانکداری دیجیتال و ارائه خدمات متمایز به مشتریان، نسخه موبایل بانک (نگارش ۳.۲.۲) بانک رفاه کارگران نیز به تازگی به‌روزرسانی شد.

این نسخه مبتنی بر سیستم عامل Android منتشر و از قابلیت‌ها و خدمات بسیار گسترده‌ای از جمله «قابلیت اسکن کارت مقصد در خدمت انتقال وجه کارت به کارت»، «ویرایش نام مستعار حساب» و «تشخیص خودکار اپراتور تلفن همراه در خدمت خرید شارژ» برخوردار است.

رفاه پلاس

در راستای پاسخگویی و رفع نیاز مشتریان بانک رفاه و با هدف ارائه خـدمات متمـایز به مشتریان سامانه موبایل بانک مبتنی بر سیستم عامل Android با قابلیت ارائه خدمات قبل از Login (رفاه پلاس) برای مشتریان راه اندازی شد.

سامانه همراه بانک مبتنی بر وب (PWA)

بانک رفاه کارگران همچنین به منظور سهولت استفاده از خدمات الکترونیکی برای مشتریان بانک و با توجه به عدم امکان عرضه مستقیم، بدون واسطه و رایگان برنامه موبایل بانک مبتنی بر سیستم عامل iOS، سامانه جدید همراه بانک مبتنی بر وب (PWA) را راه اندازی کرده است.

دیگر هر کجا که باشید به‌طور ۲۴ ساعته و شبانه‌روزی تنها با اتصال به اینترنت و چند کلیک ساده می‌توانید در زمان خود صرفه‌جویی کرده و بدون معطلی در اسرع وقت امور بانکی خود را انجام دهید.

برای اینکار می‌توانید این برنامه‌های بانک رفاه را برای گوشی اندروید خود به‌طور کاملا رایگان از طریق سایت بانک رفاه کارگران به نشانی اینترنتی www.refah-bank.ir و یا فروشگاه اینترنتی کافه بازار دریافت کنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.