کد خبر : 18678
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 اسفند 1401 - 5:11

حمایت‌های بانک رفاه کارگران از “حوزه سلامت” مورد تجلیل قرار گرفت

حمایت‌های بانک رفاه کارگران از “حوزه سلامت” مورد تجلیل قرار گرفت
در پنجمین جشنواره ملی "صنعت سلامت محور" از بانک رفاه کارگران به عنوان بانک برتر در حوزه صنعت سلامت‌محور و پیشرو در حمایت از واحد‌های تولیدی فعال در این حوزه به صورت ویژه تجلیل به عمل آمد.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در این جشنواره که با حضور برخی از مدیران و مسئولان دولتی، صاحبان بنگاه‌های اقتصادی فعال در حوزه صنعت غذایی، کارآفرینان برتر و اساتید دانشگاه در محل تالار ابوریحان مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، به پاس حمایت‌های گسترده بانک رفاه از حوزه سلامت تندیس ویژه جشنواره به این بانک اهداء شد.

بر اساس این گزارش، بانک رفاه کارگران با برپایی غرفه در حاشیه این جشنواره نسبت به معرفی برخی از مهم‌ترین خدمات و حمایت‌های خود در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه صنعت سلامت‌محور اقدام کرد.

شایان ذکر است، این جشنواره با رویکرد ارتقای سلامت محصولات و خدمات و معرفی برند‌های سلامت‌محور با هدف “بهبود نظم سیاستگذاری و برنامه‌ریزی رویکرد ارتقای سلامت در سطح کلان” و “تبدیل گفتمان ارکان علمی حوزه سلامت به گفتمان مسلط جامعه”، “ایجاد فرهنگ مطالبه‌گری و توانمنمدسازی جامعه در راستای ارتقای سلامت کشور” و “بهبود و توسعه فرایند‌های سلامت‌محور در صنایع تحت پوشش سازمان غذا و دارو” برگزار شد.

در این جشنواره پنل‌های تخصصی با حضور کارشناسان و صاحب‌نظران صنایع غذایی برگزار شد. در این پنل‌ها حمایت‌های بانک رفاه کارگران از این صنایع مورد قدردانی سخنرانان و حاضران قرار گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.