کد خبر : 20589
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 تیر 1402 - 5:28

مجمع ۱۴۰۱ پتروشیمی مارون؛ برگزار شد

مجمع ۱۴۰۱ پتروشیمی مارون؛ برگزار شد
مجمع فوق العاده و عمومی شرکت پتروشیمی مارون، در روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۴/۳ در سالن همایش‌های پژوهشگاه نفت، با حضور ۸۴/۲۲ درصد سهامداران، برگزار شد.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل پتروشیمی مارون، دکتر امرائی مدیرعامل پتروشیمی مارون ضمن ارائه‌ی گزارش مفصل از وضعیت تولید و فروش این شرکت در سال ۱۴۰۱، اعلام کرد که پتروشیمی مارون به دلیل رسیدن به اوج بلوغ تولید و فروش، چنانچه به فکر تکمیل زنجیره‌ی تولید نباشیم طی چند سال آینده با کاهش سود شدید مواجه خواهد شد. به همین دلیل و با هدف پایدار نگاه داشتن تولید و تداوم سودآوری برای سهامداران تا سال‌های آینده، بیش از ۱۶ پروژه در تکمیل زنجیره‌ی ارزش، آغاز به احداث نموده که ان شاءالله از سال آینده، یکی پس از دیگری به بهره برداری خواهند رسید و باعث رشد سود مارون به بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان تا سال ۱۴۰۷ خواهند شد.

همچنین گزارشی از وضعیت آورهال بهاره‌ی ۱۴۰۲ ارائه گردید که با هدف رفع مشکلات فرآیندی و بروزآوری تجهیزات و افزایش تولید، انجام شده است. دکتر امرائی با اعلام پایان عملیات آورهال و انجام امور پیش راه اندازی؛ گفت ان شاءالله تا چند روز آینده به چرخه‌ی کامل تولید باز خواهیم گشت.

دکتر امرائی مهمترین دستآورد‌های سال ۱۴۰۱ مارون را؛ رشد ۵ درصدی تولید، کاهش ۲ درصدی مصرف و هزینه‌های انرژی و رشد بیش از ۱۰۰۰ میلیاردی فروش نسبت به سال ۱۴۰۰ اعلام کرد. دکتر امرائی این پیشرفت‌ها را مدیون زحمات و دلسوزی‌های پرسنل غیرتمند مارون دانست که در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی، با جانفشانی، پای تولید شرکت، مانده اند.

دکتر امرائی در بخش دیگری از سخنانش، ضمن پرداختن به مطالعات بازار‌های صادراتی جدید؛ کاهش وابستگی به بازار چین را مورد تاکید قرار داد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.