کد خبر : 20756
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 تیر 1402 - 8:56

️اتمام موفقیت آمیز شات دان برنامه ریزی شده در فولادسنگان

️اتمام موفقیت آمیز شات دان برنامه ریزی شده در فولادسنگان
برنامه ریزی‌های انجام گرفته در واحد گندله سازی برنامه توقف تعمیراتی ۵ روزه (گرم) در تیرماه ۱۴۰۲ انجام پذیرفت.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از خبرنگار روابط عمومی فولاد سنگان، مهرداد شکوهی رئیس دفتر فنی تولید و تعمیرات گندله سازی در خصوص تعمیرات برنامه ریزی شده در کارخانه گندله سازی گفت: یکی از راه کار‌های مناسب جهت افزایش آماده بکاری تجهیزات و کاهش توقفات اضطراری، انجام تعمیرات برنامه ریزی شده می‌باشد. در این راستا با توانمندی مهندسان فولاد سنگان و برنامه ریزی‌های انجام گرفته در واحد گندله سازی برنامه توقف تعمیراتی ۵ روزه (گرم) در تیرماه ۱۴۰۲ انجام پذیرفت.

شکوهی در خصوص اقدامات انجام شده در این شات دان گفت: در مجموع بیش از ۹۰۰۰ نفر ساعت فعالیت در حوزه‌های تعمیرات مکانیک، برق و ابزار دقیق، روانکاری و تولید انجام پذیرفت.

وی در خصوص فعالیت‌ها و تعویض‌ها در این شات دان ۵ روزه گفت: عمده فعالیت‌های مهم تعمیراتی انجام شده در این شات دان که به صورت گرم (دمای کوره پخت ۴۵۰ درجه حفظ می‌شود) عبارتند از: تعویض نوار لایه محافظ، بالانس و بازرسی کلیه فن‌های پروسس، تعویض و ترمیم ریل‌های قوسی کوره پخت، تعویض رول‌های سرند‌های غلطکی، تعمیر اساسی سرند‌های لرزشی محصول، تعویض جک نوار نوسانی، تعویض اکسپنشن‌های داکت فن‌های پروسس، تعمیرات اساسی یونیت‌های فن‌های پروسس، سرویس و تعمیرات غبارگیر‌های الکترو استاتیک، تعویض گیرموتور‌های آسیب دیده در خط تولید و خارج کردن ۴۰ پالت کار از کوره پخت و تعمیر آن‌ها از اقداماتی بود که در این شات دان انجام شد.

وی درپایان افزود: با یاری خداوند متعال و همت و پشتکار تمامی همکاران در واحد‌های مختلف فولاد سنگان، این شات دان با موفقیت کامل به پایان رسید.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.