کد خبر : 20789
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 تیر 1402 - 6:38

برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان بانک ملی ایران در سالروز تکریم بازنشستگان

برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان بانک ملی ایران در سالروز تکریم بازنشستگان
مدیرعامل بانک ملی ایران در مراسم تجلیل از پیشکسوتان این بانک که همزمان با سالروز تکریم بازنشستگان برگزار شد، بازنشستگان را سرمایه‌های بانک دانست و گفت: استفاده از تجارب، دانش و اندوخته همکاران بازنشسته بانک از اولویت‌های ماست.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، ابوالفضل نجارزاده در این مراسم که با حضور اعضای هیات مدیره، هیات عامل، مدیران ارشد بانک و همکاران پیشکسوت برگزار شد، با بیان اینکه باید از سرمایه و ثروت بازنشستگان در تمام ارکان بانک استفاده شود، افزود: نه تنها در حوزه منابع انسانی، بلکه این تجارب باید در تمام‌حوزه‌های تخصصی بانک مورد استفاده قرار گیرد و برای این مهم باید اتاق‌های فکر در استان‌ها شکل گیرد.

وی با تاکید بر اینکه رفع دغدغه‌های معیشتی همکاران در اولویت قرار دارد و برای رفع آن از تمام ظرفیت بانک و شرکت‌های زیرمجموعه آن بهره می‌بریم، اظهار کرد: موسسه همیاری کوثر نقش رفاهی و شرکت تابام نقش اقتصادی را برای همکاران ایفا خواهند کرد.

وی با اشاره به بحث خروج بازنشستگان بانک از شمول قانون مدیریت خدمات کشوری گفت: امیدواریم با حمایت دولت این مشکل مرتفع شود. همچنین در حال انجام اقدامات مشترکی با صندوق بازنشستگی هستیم که منافع آن به تمامی بازنشستگان می‌رسد، مدیرعامل بانک ملی ایران پیگیری افزایش پوشش بیمه ای، افزایش مراکز طرف قرارداد و… را از جمله اقدامات در حال انجام در بانک عنوان و خاطر نشان کرد: امیدواریم بتوانیم دغدغه همکاران به ویژه در حوزه معیشتی و رفاهی را کاهش دهیم و یقینا در آینده‌ای نزدیک شاهد تعامل سازنده با همکاران پیشکسوت خواهیم بود.

همچنین حسن کاظمی عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی بانک با تاکید بر اینکه احترام به پیشکسوتان در فرهنگ دیرینه و دینی ایرانیان نهادینه بوده و در احادیث متنوعی بر احترام به بزرگتر‌ها تاکید شده است، گفت: پیشکسوتان عزیز بانک، طلایی‌ترین دوران زندگی خود را صرف خدمت رسانی به مردم و سازمان کرده و با تلاش‌های خود درجهت تحقق اهداف عالی بانک، گام‌های بزرگی برداشته اند تا امروز بانک ملی ایران به عنوان بانک نمونه صنعت بانکداری کشور بدرخشد.

وی نخستین دغدغه پیشکسوتان را حفظ عزت و کرامت آن‌ها دانست و تصریح کرد: تاکید مدیران ارشد بانک بر این است تا حفظ عزت و کرامت پیشکسوتان به عنوان یک استراتژی در این سازمان باشد. اهمیت جایگاه پیشکسوتان و بازنشستگان به قدری است که اگر هر روز را روز تکریم عزت این عزیزان در نظر بگیریم، راه دوری نرفته ایم و حفظ شان و ارزش پیشکسوتان بر همه ما واجب است.

کاظمی بحث‌های معیشتی، امور درمانی و رفاهی را از دیگر دغدغه‌های پیشکسوتان و بازنشستگان عنوان و بیان کرد: مدیران بانک، پیشکسوتان را آیینه تمام نمای خود می‌دانند و از این رو تمام همت و تدبیر خود را به کار گرفته اند تا از دغذغه این عزیزان تا حد ممکن کاسته شود.

در پایان این مراسم، طالبیان رییس شورای هماهنگی کانون‌های بازنشستگی بانک و رییس کانون بازنشستگان خراسان رضوی، کیانی رییس کانون بازنشستگان تهران و الله وردی زاده رییس کانون بازنشستگان آذربایجان شرقی به بیان دغدغه‌های پیشکسوتان پرداختند و از همکاران بازنشسته هم تجلیل شد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.