کد خبر : 21302
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 شهریور 1402 - 9:04

با حضور سر ممیز شرکت پایش و ارزیابی انطباق ایران (TUV NORD سابق) رقم خورد؛

تمدید گواهینامه سیستم مدیریت انرژی (۲۰۱۸:ISO ۵۰۰۰۱) فولاد خوزستان به مدت یک سال

تمدید گواهینامه سیستم مدیریت انرژی (۲۰۱۸:ISO ۵۰۰۰۱) فولاد خوزستان به مدت یک سال
این دوره از ممیزی مراقبتی دوم نظام مدیریت انرژی به مدت سه روز از تاریخ ۲۸ الی ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ با حضور هوتن صدری سرممیز شرکت پایش و ارزیابی انطباق ایران انجام پذیرفت.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از خبرنگار روابط عمومی، این دوره از ممیزی مراقبتی دوم نظام مدیریت انرژی به مدت سه روز از تاریخ ۲۸ الی ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ با حضور هوتن صدری سرممیز شرکت پایش و ارزیابی انطباق ایران انجام پذیرفت.

در این دوره از ممیزی فرآیند‌های تولیدی، پشتیبانی و ستادی شرکت فولاد خوزستان از منظر الزامات این استاندارد مرجع بین المللی مورد ممیزی قرار گرفته و یافته‌هایی ارزشمند در جلسه اختتامیه توسط سرممیز به مدیران ارشد سازمان ارائه گردید.

این جلسه به ریاست محمد نیکوکار قائم مقام مدیرعامل در امور بهره برداری و توسعه و با حضور معاونان، مدیران ارشد و پاسخگویان ممیزی برگزار گردید.

هوتن صدری سرممیز این دوره از ممیزی در جلسه اختتامیه گفت: اهمیت موضوعات انرژی در شرکت فولاد خوزستان توسط متولیان فرآیند‌ها و فعالیت ها، به خوبی درک شده است و از موارد بسیار مهم و حیاتی و از نقاط قوت سازمان به شمار می‌رود.

وی در ادامه با ذکر یافته‌های خود تلاش‌های انجام شده در این زمینه را به منظور تحقق پایداری تولید و بهبود عملکرد انرژی و کسب و کار سازمان ناکافی دانسته و اهمیت تسریع در برنامه ریزی و اجرای اقدامات و پروژه‌های بهبود را لازم و ضروری دانست.

محمد نیکوکار با تشکر از سرممیز، برگزارکنندگان و پاسخگویان ممیزی اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع انرژی، هزینه بالای تامین آن و تاثیر مستقیم و موثر در بهای تمام شده‌ی محصول، برنامه ریزی به منظور انجام موارد مطرح شده، بهبود عملکرد انرژی و بهینه سازی مصارف را بسیار حیاتی بیان نمودند.

وی با ذکر این نکته که تکنولوژی به کار رفته در صنعت فولاد بر میزان مصارف انرژی بسیار تاثیرگذار می‌باشد، حرکت به سوی تغییر و به روزرسانی تکنولوژی شرکت را تا حد امکان توصیه کردند.

در پایان محسن شیری بابادی مدیر استراتژی و تضمین کیفیت ضمن تشکر از همه همکاران موثر در برگزاری و پاسخگویی این ممیزی با بیان اهمیت مدیریت مصارف انرژی به منظور حفظ و ارتقای حاشیه سود عملیاتی سازمان، پرداختن به این موضوع را برای ادامه بقای سازمان در فضای کسب و کار فعلی کشور و منطقه اجتناب ناپذیر خواندند.

گفتنی است، در پایان این دوره از ممیزی گواهینامه نظام مدیریت انرژی (ISO ۵۰۰۰۱:۲۰۱۸) شرکت فولاد خوزستان به مدت یک سال تمدید شد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.