کد خبر : 21343
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 شهریور 1402 - 13:13

در سی‌وسومین همایش بانکداری اسلامی و با حضور رئیس کل بانک مرکزی صورت گرفت؛

تقدیر از بانک سینا به دلیل پیشرو بودن در استقرار نظارت و تطبیق شرعی

تقدیر از بانک سینا به دلیل پیشرو بودن در استقرار نظارت و تطبیق شرعی
در سی‌وسومین همایش بانکداری اسلامی از بانک سینا به دلیل پیشرو بودن در استقرار نظارت و تطبیق شرعی در میان سایر مؤسسات اعتباری تقدیر شد.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، در این همایش، لوح تقدیری در راستای فعالیت بانک سینا در حوزه ارتقای انطباق با شریعت در نظام بانکی با حضور محمدرضا فرزین، رئیس‌کل بانک مرکزی، فرشاد حیدری، رییس موسسه عالی آموزش بانکداری و آیت‌الله غلامرضا مصباحی مقدم، رئیس شورای فقهی بانک مرکزی به غللامرضا فتحعلی، مدیرعامل بانک سینا اعطا شد.

در بخشی از لوح تقدیر اهدایی با امضای رئیس‌کل بانک مرکزی و رئیس شورای فقهی بانک مرکزی خطاب به مدیرعامل بانک سینا آمده است:

«با عنایت به ارزیابی انجام‌شده توسط دبیرخانه شورای فقهی، بانک سینا به عنوان یکی از مؤسسات اعتباری پیشرو در زمینه استقرار نظارت و تطبیق شرعی اعلام می‌گردد. بدین‌وسیله با اهدای این لوح، مراتب سپاس و قدردانی خود را از زحمات بی‌دریغ، مساعی ارزشمند و اهتمام ویژه جنابعالی در راستای ارتقای انطباق با شریعت در نظام بانکی کشور ابراز نموده و از درگاه ایزد منان، سلامتی و توفیق روزافزون برای جنابتان مسئلت می‌گردد.»

بانک سینا همواره حرکت در مسیر بانکداری بدون ربا، ترویج سنت قرض‌الحسنه و اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی و حمایتی را به‌عنوان یکی از مهم‌ترین اهداف خود مد نظر قرار داده است به‌گونه‌ای که در سال گذشته، بیشترین درصد پوشش بودجه‌ای در تسهیلات تکلیفی مربوط به فرزندآوری، اشتغالزایی مددجویان بهزیستی و ودیعه مسکن را به خود اختصاص داده است.

گفتنی است سی‌و سومین همایش بانکداری اسلامی با محوریت «علل ناترازی بانک‌ها و راه‌های برون‌رفت آن» و «هدایت اعتباری و رشد بدون تورم» در روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه ۷ و ۸ شهریور‌ماه در حال برگزاری است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.