کد خبر : 21575
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 شهریور 1402 - 7:55

به منظور حمایت از مشتریان و کسب‌وکار‌های خرد صورت گرفت:

مبلغ تسهیلات طرح ارغوان بانک سینا افزایش یافت

مبلغ تسهیلات طرح ارغوان بانک سینا افزایش یافت
بانک سینا با هدف حمایت از مشتریان حقیقی و صاحبان کسب‌وکار خرد، سقف مبلغ تسهیلات ارغوان را از ۲ میلیارد ریال به ۳ میلیارد ریال افزایش داد.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، با توجه به استقبال مشتریان از تسهیلات طرح «ارغوان» که پیش از این بر اساس میانگین موجودی حساب و مدت زمان سپرده‌گذاری تا سقف ۲ میلیارد ریال پرداخت می‌شد، این بانک سقف مبلغ این تسهیلات را تا ۳ میلیارد ریال افزایش داد.

بر این اساس مشتریان بانک سینا می‌توانند با سپرده‌گذاری در مدت ۲ تا ۶ ماه، تا یک و نیم برابر مبلغ سپرده خود تسهیلات دریافت کنند و به این ترتیب نقدینگی خود را به ۲.۵ برابر افزایش دهند.

طرح ارغوان این امکان را به مشتری می‌دهد که درصد سود و مدت بازپرداخت را بر اساس توانمندی‌های خود و میانگین موجودی حساب و مدت زمان سپرده‌گذاری، با نرخ ۱۸، ۲۰، ۲۲ و ۲۳ درصد انتخاب کنند.

گفتنی است سپرده‌گذاری برای دریافت تسهیلات طرح ارغوان بانک سینا به گونه‌ای است که مبلغ سپرده مشتریان، تنها برای کسب میانگین حساب در مدت سپرده‌گذاری است و متقاضیان واجد شرایط، بعد از دریافت وام می‌توانند سپرده خود را از حساب برداشت کنند.

برای آشنایی بیشتر با طرح ارغوان بر روی بنر زیر کلیک کنید.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.