کد خبر : 21583
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 شهریور 1402 - 9:07

فروش داخلی مارون به ۲ هزار و ۱۳۲ میلیارد تومان رسید

فروش داخلی مارون به ۲ هزار و ۱۳۲ میلیارد تومان رسید
عرضه محصولات پتروشیمی مارون در بازار‌های داخلی به میزان ۲ هزار و ۱۳۲ میلیارد تومان در مردادماه امسال رسید.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده، پتروشیمی مارون در دوره یک ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ به مقدار ۲۸۸۲ میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رسانده است که از این مبلغ ۲۱۳۱ میلیارد تومان متعلق به عرضه محصولات در بازار‌های داخلی و ۷۵۰ میلیارد تومان مربوط به عرضه محصولات در بازار‌های خارجی می‌باشد.

رشد ۱۱ درصدی عرضه محصولات در بازار‌های داخلی

براساس جدیدترین اطلاعات منتشر شده در تارنمای کدال مارون در مردادماه سال گذشته ۱۹۲۳ میلیارد تومان از محصولات خود را در بازار‌های داخلی به فروش رسانده بود که در مرداد امسال با رشد ۱۱ درصدی به میزان ۲۱۳۱ میلیارد تومان رسیده است.

علاوه براین جمع فروش مارون در در دوره یک ماه مرداد سال گذشته ۲۵۲۵ میلیارد تومان بود که با رشد ۱۴ درصدی در مردادماه امسال به مبلغ ۲۸۸۲ میلیارد تومان رسید.

از جمله محصولاتی که مارون در بازار‌های داخلی در دوره یک ماهه مرداد عرضه کرده است شامل بنزین پیرولیز ۱۶.۵ میلیارد تومان، اتیلن ۵۸۶ میلیارد تومان، پروپیلن ۵.۲ میلیارد تومان، CFO به میزان ۱۷۸ میلبون تومان، منو اتیلن گلایکول ۱۹۳ میلیارد تومان، دی اتیلن گلایکول ۳۳.۳ میلیارد تومان، برش‌های پروپان ۱۶۶ میلیارد تومان، C ۰۲ به میزان ۸.۶ میلیارد تومان، پلی پروپیلن ۷۳۷ میلیارد تومان، پلی اتیلن گلایکول ۳.۷ میلیارد تومان، پلی اتیلن سنگین ۳۸۰ میلیارد تومان می‌باشد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.