کد خبر : 21750
تاریخ انتشار : شنبه 8 مهر 1402 - 6:39

پیام مدیرعامل بانک رفاه کارگران به مناسبت آغاز هفته وحدت

پیام مدیرعامل بانک رفاه کارگران به مناسبت آغاز هفته وحدت
دکتر اسماعیل للـه‌گانی، مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن هفته وحدت و ایام فرخنده ولادت با سعادت پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع)، را تبریک و تهنیت گفت.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به این شرح است:

هفته وحدت رویش و ثمره انقلاب اسلامی به راهبری داهیانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و نماد همبستگی آحاد مسلمانان است؛ بدون شک با اتحاد امت اسلامی و پیروی از فرامین الهی و سیره نبوی، پیشرفت مسلمانان در عرصه‌های مختلف شکل خواهد گرفت.

سالروز میلاد با سعادت پیامبر عظیم‌الشان اسلام (ص) نقطه عطفی در تاریخ اسلام است؛ چرا که محمد مصطفی (ص) در زمانه‌ای قدم به جهان هستی گذاشت که جهل، خرافات و تعصبات قومی و قبیله‌ای فضای جامعه را فرا گرفته بود و تولد پیامبر اکرم (ص) نور امیدی بود که نهال خرد، دانش، مهر و عاطفه را در جامعه آن روز کاشت و سرانجام این نهال در سال‌های آینده به بار نشست.

همچنین، تقارن ولادت با سعادت امام جعفر صادق (ص) با میلاد پیامبرگرامی اسلام (ص) نیز شادی و عظمت این روز فرخنده را نزد عاشقان و دوستداران اهل بیت (علیهم السلام) دو چندان کرده است.

ولادت امام جعفر صادق (ع) سرآغاز عصری بود که نهضت علمی و فرهنگی بزرگی شکل گرفت و ایشان با برگزاری مجالس درس و آموزش معارف اسلامی، سیاسی و اجتماعی توانست شاگردان زیادی را تربیت کند و با زدودن تحریف و شبهات دروغین بدخواهان، در تثبیت و تداوم درخت پربار فرهنگ و تمدن اسلام نقش محوری ایفا کند.

تولد پیامبر مهر و مهربانی و موسس مکتب شیعه جعفری را تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. امیدوارم با تأسی به سیره این بزرگواران و لطف حضرت حق، توفیق خدمت رسانی به هموطنان شریف ایران اسلامی بیش از گذشته نصیب ما شود.

اسماعیل للـه‌گانی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.