کد خبر : 21782
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 مهر 1402 - 8:20

در نخستین هفته آغاز به کار مهدی مسکنی در صندوق صورت گرفت:

بازدید سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری از کارخانه صبا فولاد خلیج فارس

بازدید سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری از کارخانه صبا فولاد خلیج فارس
سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری از کارخانه صبا فولاد خلیج فارس بازدید کرد و در جریان جزئیات فعالیت‌های این کارخانه قرار گرفت.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از شرکت صبا فولاد خلیج فارس، مهدی مسکنی در این بازدید ضمن حضور در بخش‌های مختلف کارخانه صبا فولاد خلیج فارس در جریان چگونگی تولید بریکت گرم آهن اسفنجی و همچنین اقدامات طرح توسعه این کارخانه قرار گرفت.

شرکت صبا فولاد خلیج فارس نخستین تولیدکننده بریکت گرم (HBI) در ایران با ظرفیت یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن در سال و از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری است که در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در بندرعباس قرار دارد.

این شرکت در شش ماه نخست سال جاری که مزین به سال مهار تورم و رشد تولید است، موفق به تولید ۶۷۳۷۴۸ تن بریکت گرم شد که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته، رشد ۲۸ درصدی داشته است.

همچنین در این مدت، صبا فولاد خلیج فارس موفق به ثبت شش رکورد تولید شامل سه رکورد تولید ماهیانه در فروردین، خرداد و شهریور ماه و سه رکورد تولید روزانه شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.