کد خبر : 22529
تاریخ انتشار : شنبه 20 آبان 1402 - 7:13

بازدید معاون اداره کل محیط زیست استان از پروژه‌های زیست محیطی شرکت فولاد خوزستان

قلی نژاد: اقدامات فولاد خوزستان در حوزه محیط زیست حقیقتا سزاوار تقدیر است

قلی نژاد: اقدامات فولاد خوزستان در حوزه محیط زیست حقیقتا سزاوار تقدیر است
مخبر دزفولی: عوارض آلایندگی شرکت فولاد خوزستان بازنگری شود. دکتر فرهاد قلی نژاد معاونت محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان و هیات همراه روز ۱۵ آبان ماه ۱۴۰۲ از کلیه پروژه‌های زیست محیطی شرکت فولاد خوزستان بازدید کردند. این بازدید با همراهی کریم سرخی مدیر محیط زیست شرکت صورت گرفت.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از خبرنگار روابط عمومی، در پایان این بازدید جلسه‌ای با حضور دکتر علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت‌های اجتماعی، دکتر میثم شهنیانی معاون طرح و توسعه و معاون اداره کل محیط زیست و هیات همراه در مهمانسرای نور برگزار گردید.

در این جلسه مهندس سرخی گزارش مبسوطی از پیگیری اجرای پروژه‌های زیست محیطی در شرکت فولاد خوزستان ارائه کرد و گفت: با تشکیل کمیته عالی پیگیری پروژه‌های زیست محیطی، به دستور مهندس ابراهیمی مدیرعامل محترم شرکت و به ریاست قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت‌های اجتماعی ۲۵ پروژه بر زمین مانده در قالب طرح جامع زیست محیطی شرکت، نهایی و اجرا شده است؛ که نقش بسیار مهمی در بهبود وضعیت محیط کاری و پیرامونی شرکت داشته است.

در ادامه این دیدار دکتر علیرضا مخبردزفولی با اشاره به تعهد قلبی مدیران عالی و کارکنان فهیم شرکت به حراست و حفاظت از محیط زیست؛ گفت: بسیاری از اقدامات در حوزه زیست محیطی چه در حوزه پساب، بازچرخانی، ایجاد و نگهداری فضای سبز و پایش و کاهش آلاینده‌ها به گواه دستگاه‌های نظارتی، فراتر از الزامات قانونی است.

قائم مقام مدیرعامل با اشاره به ۱۵۰۰ میلیارد تومان پروژه اجرا شده در دو سال اخیر و هزار میلیارد پروژه‌های پیش رو گفت: انتظار قطعی داریم که با تایید اداره کل محیط زیست، در تعیین عوارض آلایندگی شرکت فولاد خوزستان بازنگری اساسی صورت گیرد.

در ادامه این جلسه دکتر قلی نژاد اقدامات صورت گرفته در شرکت فولاد خوزستان را بسیار ارزشمند و سزاوار تحسین دانست و گفت: هدف ما چرخیدن چرخ اقتصاد و اشتغال در استان در عین حفظ محیط زیست است.

معاون اداره کل محیط زیست خوزستان، با اشاره به نقش آموزش در پاسداشت محیط زیست گفت: حرکت‌های جدیدی را در این حوزه طراحی کرده ایم و قطعا ما در این مسیر در کنار صنایع استان هستیم و از شرکت فولاد خوزستان حمایت خواهیم کرد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.