کد خبر : 23532
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 دی 1402 - 11:21

تداوم حمایت بانک ملی ایران از بخش‌های مختلف اقتصادی در قالب پرداخت تسهیلات

تداوم حمایت بانک ملی ایران از بخش‌های مختلف اقتصادی در قالب پرداخت تسهیلات
بانک ملی ایران با هدف حمایت از بخش‌های مختلف اقتصادی کشور در شرایط تحریمی در ۹ ماهه منتهی به پایان آذرماه سال جاری سه میلیون و ۲۹۵ هزار و ۴۷۸ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک در مدت زمان یادشده تعداد ۳۹ هزار و ۱۲۳ مورد تسهیلات به ارزش یک میلیون و ۲۶۸ هزار و ۹۱۹ میلیارد ریال به بخش صنعت و معدن پرداخت کرده است.

بخش خدمات نیز با احتساب تسهیلات پرداختی در قالب کارت‌های اعتباری تعداد یک میلیون و ۵۴۵ هزار و ۵۴۸ مورد تسهیلات به ارزش یک میلیون و ۲۷۵ هزار و ۳۴۲ میلیارد ریال از بانک ملی ایران دریافت کرده است.

بانک ملی ایران همچنین در ۹ ماهه منتهی به آبان سال جاری تعداد ۱۶۱ هزار و ۳۸ مورد تسهیلات به ارزش ۵۲۹ هزار و ۹۲۷ میلیارد ریال به بخش بازرگانی پرداخت کرده است.

بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی نیز ۶۶ هزار و ۵۳۴ مورد تسهیلات به ارزش ۱۳۶ هزار و ۹۶۵ میلیارد ریال از این بانک دریافت کرده است.

همچنین بخش مسکن و ساختمان ۴۰ هزار و ۴۴۱ مورد تسهیلات به ارزش ۸۱ هزار و ۹۷ میلیارد ریال و بخش صادرات نیز ۱۴۷ مورد تسهیلات به ارزش سه هزار و ۲۲۸ میلیارد ریال تسهیلات از بانک ملی ایران دریافت کرده اند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.