کد خبر : 21791
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 مهر 1402 - 9:03

حضور دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشگاه بیرجند در فولاد سنگان

حضور دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشگاه بیرجند در فولاد سنگان
اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه صنعتی بیرجند با حضور در شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان، از خطوط تولیدی این شرکت بازدید به عمل آوردند.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از خبرنگار روابط عمومی فولاد سنگان، جمعی از دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشگاه صنعتی بیرجند با حضور در شرکت فولاد سنگان و بازدید از کارخانجات تولید گندله و کنسانتره سازی این شرکت ضمن آشنایی با روند تولید گندله، از این شرکت بازدید کردند.

در ابتدای این بازدید علی شمسی نیا، معاون بهره برداری فولاد سنگان ضمن خیرمقدم و آرزوی موفقیت برای دانشجویان گفت:

این شرکت در راستای تولید پایدار بخشی از گندله مورد نیاز شرکت فولاد مبارکه، تاسیس گردیده و در حال حاضر واحد گندله سازی و کنسانتره سازی شرکت، هر کدام به ظرفیت تولید اسمی ۵ میلیون تن در حال تولید می‌باشد.

وی در ادامه در خصوص روند استخراج سنگ آهن، خردایش، تولید کنسانتره، پر عیارسازی، تولید گندله، انباشت و برداشت محصول و حمل آن توضیحاتی را ارائه نمود و در ادامه به سوالات دانشجویان حاضر در این بازدید پاسخ داد.

در ادامه علی عباسی مدیر گروه مهندسی معدن دانشگاه صنعتی بیرجند ضمن تشکر از مدیرعامل شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان و دست اندرکاران برگزاری این بازدید میدانی اظهار امیدواری کرد: دانشجویان ضمن آشنایی با کار در صنعت، با سخت کوشی و تلاش زمینه‌های رشد و توسعه کشور را فراهم سازند.

همچنین یوسف یوسفی، رئیس پردیس صنایع معدنی ضمن عرض خیر مقدم، بیان داشت که دانشجویان در این جلسه به چالش‌های پیش روی صنعت و کارخانجات صنعتی بپردازند و در بازدیدی که از مجموعه دارند دقت نموده و با توجه بیشتر به محیط کاری، ضمن بررسی و جستجو، کاستی‌های احتمالی که در حوزه صنایع وجود دارد را استخراج نمایند.

گفتنی است، بازدید اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه صنعتی بیرجند با حضور ۴۵ نفر از دانشجویان و هیئت علمی این دانشگاه با هدف آشنایی دانشجویان با صنعت و محیط کسب و کار برگزار شد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.