کد خبر : 21986
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 مهر 1402 - 5:47

۳۰۴۱ میلیارد تومان فروش یک ماه شهریور مارون

۳۰۴۱ میلیارد تومان فروش یک ماه شهریور مارون
پتروشیمی مارون در طی یک ماهه شهریور ۱۴۰۲ به میزان ۳۰۴۱ میلیارد تومان از محصولات خود را فروخته است.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده، پتروشیمی مارون طی عملکرد ۱ ماهه شهریور خود جمعا ۳۰۴۱ میلیارد تومان از محصولات خود را فروخته است میزان فروش مارون در مدت مشابه سال قبل ۱۹۵۹ میلیارد تومان بود.

افزایش ۵۵ درصدی درآمد‌های مارون

پتروشیمی مارون در در شهریورماه سال گذشته به میزان ۱۹۵۹ میلیارد تومان از محصولات خود را فروخته که در شهریورماه امسال میزان فروش این شرکت با رشد ۵۵ درصدی به مبلغ ۳۰۴۱ میلیارد تومان رسیده است از این مبلغ ۱۰۵۲ میلیارد تومان متعلق به صادرات محصولات و ۱۹۸۹ میلیارد تومان مربوط به فروش محصولات در بازار‌های داخلی است.

رشد ۱۵ درصدی عرضه محصولات در بازار‌های داخلی

براساس جدیترین اطلاعات منتشر شده در سامانه کدال پتروشیمی مارون در طی عملکرد ۱ ماه منتهی به ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ به مقدار ۱۹۸۹ میلیارد تومان از محصولات خود را در بازار‌های داخلی به فروش رسانده است میزان فروش این شرکت در مدت زمان مشابه شال قبل ۱۷۳۲ میلیارد تومان بود که مارون نسبت این عدد رشد ۱۵ درصدی را شاهد می‌باشد.

افزایش ۱۰۰ میلیاردی فروش پلی اتیلن سنگین

پلی اتیلن سنگین یکی از محصولات بنیادین مارون می‌باشد فروش این محصول در شهریورسال گذشته ۲۷۵ میلیارد تومان بود که امسال با افزایش حدودا ۱۰۰ میلیاردی به مبلغ ۳۷۵ میلیارد تومان رسید.

رشد ۷۲ درصدی تولید در به منظور فروش در بازار‌های داخلی

پتروشیمی مارون در طی ۱ ماه شهریور امسال میزان تولید محصولات خود را به منظور فروش در بازار‌های داخلی به مقدار ۳۷۲۰۶۹ هزار تن رسانده است که میزان تولید نسبت به مدت مشابه سال قبل افزیش ۷۲ درصدی داشته اشت.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.