کد خبر : 22322
تاریخ انتشار : شنبه 6 آبان 1402 - 12:44

سایت رسمی شرکت BMCARS رونمایی شد

سایت رسمی شرکت BMCARS رونمایی شد
شرکت BM CARS از وب‌سایت رسمی خود به آدرس bmcars.online رونمایی کرد.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از بر اساس اطلاعاتی که در این وب‌سایت منتشر شده، تمرکز این شرکت بر واردات خودرو‌های پیشرفته و نیمه خودران است و BMCARS قصد دارد با واردات چهار خودرو فعالیت خود را آغاز کند. اما دو خودروی بستیون T۷۷ و هونگچی H۵ در سامانه عرضه خودرو‌های وارداتی قرار گرفتند و به زودی وارد کشور می‌شوند.

مرور صفحات وب سایت رسمی bmcars.online خبر از عرضه هونگچی H۵ می‌دهد. این خودرو از یک پیشرانه ۲ لیتری TGDI با قدرت ۲۲۲ اسب‌بخار و گیربکس ۸ سرعته AT از برند آیسین ژاپن بهره می‌برد که مجهز به نرم افزار SKY DRIVE است. هونگچی H۵ به دلیل بهره‌مندی از تکنولوژی‌های روز دنیا به عنوان یک خودروی نیمه خودران شناخته می‌شود.
بستیون T۷۷ دیگر خودرویی است که در سایت رسمی این شرکت معرفی شده و می‌توان پیش‌بینی کرد به زودی به بازار می‌آید. این خودرو مجهز به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ که تحت لیسانس فولکس واگن آلمان ساخته می‌شود قدرتی معادل ۱۶۶ اسب بخار را به واسطه یک گیربکس ۷ سرعته DCT به محور جلوی خودرو منتقل می‌نماید. جالب آنجاست این انتخاب BM CARS نیز در زمره خودرو‌های نیمه خودران قرار می‌گیرد.

گفتنی است پیش از انتشار این اطلاعات در وب‌سایت رسمی این شرکت، روزنامه نگاران حوزه خودرو BMCARS را به عنوان شرکت وارد کننده خودروی برقی E-QM۵ می‌شناختند، اما اکنون مشخص شده که این شرکت قصد دارد با طیف متنوعی از محصولات پیشرفته به بازار ایران ورود پیدا کند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.