کد خبر : 22773
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آبان 1402 - 8:04

عملکرد موفق پتروشیمی خارک در مهرماه ۱۴۰۲

عملکرد موفق پتروشیمی خارک در مهرماه ۱۴۰۲
میزان فروش محصولات پتروشیمی خارک در دوره مالی مهرماه امسال به میزان ۱ هزارو ۴۴۲ میلیارد تومان رسید.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده، شرکت پتروشیمی خارک (سهامی عام) از تولیدکنندگان محصولات متانول، الپیجی، گوگرد و نفتا محسوب میگردد سابقه روشن و عملکرد حرفه‌ای شرکت پتروشیمی خارک بعنوان یکی از قدیمیترین شرکت‌ها در حوزهی نفت، گاز و پتروشیمی و تجربه‌ی ده‌ها ساله در امر صادرات، سبب شده تا در سطح بین الملل یکی از مطمئن‌ترین تامین کنندگان محصولات تولیدی خود با استاندارد‌های روز و موردنیاز مشتریان شناخته گردد.

با توجه به تقاضای روزافزون محصولات پتروشیمی خارک، دسترسی آسان به خوراک، ارتباط با بازار‌های هدف از طریق دریا و اعتبار بالا در میان مشتریان بین المللی سبب شده تا تولید محصولات شرکت با حداکثر ظرفیت در جریان قرار بگیرند.

شرکت پتروشیمی خارک، تولید محصولات پروپان، بوتان، پنتان پلاس، متانول و گوگرد را به عنوان مأموریت در سرلوحه کار خود قرار داده و با هدف کسب رضایت همه ذینفعان سازمانی و مدیریت بهینه منابع در راستای ارتقاء کیفیت محصولات و تبدیل شدن به سازمانی رقابتی در کلاس جهانی با سودآوری پایدار و سرآمد در ایمنی و سازگاری با محیط زیست، تلاش می‌نماید. به منظور دستیابی به مأموریت و چشم انداز خود، اهداف استراتژی و کلان شرکت از جمله افزایش درآمد، بهبود ساختار هزینه، سرآمدی عملیات فروش، افزایش ارزش قابل ارائه به مشتریان، تقویت بازاریابی و مدیریت عملیات را طرح ریزی نموده است که جهت کسب رضایت کلیه ذینفعان سازمانی در ابعاد مالی، مشتری، فرآیند‌ها و توانمندساز‌ها به صورت متوازن تعیین شده اند.

فروش ۱۴۴۲ میلیاردی شخارک در مهر ۱۴۰۲

پتروشیمی خارک که با نماد شخارک در بازار سرمایه شناخته می‌شود طی عملکرد ۱ ماهه خود در مهرماه امسال ۱۴۴۲ میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رسانده است که نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل رشد ۱۵ درصدی در این بخش را شاهده بوده است میزان فروش محصولات شخارک در مهرماه سال گذشته ۱۲۵۶ میلیارد تومان بود.

براساس جدیدترین آمارد منتشر شده در تارنمای کدال جمع تعداد فروش محصولات پروپان، بوتان، پنتان پلاس، متانول و گوگرد در یک ماه ۱۱۸ هزار و ۸۶۳ تن می‌باشد میزان تعداد تولید این شرکت در مهرماه سال گذشته ۱۶۲ هزارو ۸۲۳ تن بود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.