کد خبر : 23723
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 بهمن 1402 - 9:28

بر اساس رتبه‌بندی معتبر سازمان مدیریت صنعتی ایران

بانک رفاه کارگران برترین بانک ایران شد

بانک رفاه کارگران برترین بانک ایران شد
بانک رفاه کارگران بر اساس رتبه‌بندی معتبر سازمان مدیریت صنعتی ایران، رتبه نخست را در بین بانک‌ها و موسسات اعتباری در شاخص بهره‌وری کل عوامل (TFP) از آن خود کرد.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، بر اساس نتایج بیست‌وششمین رتبه‌بندی ۵۰۰ شرکت بزرگ کشور در سال ۱۴۰۲ (رتبه‌بندی IMI-۱۰۰)، بانک رفاه کارگران موفق شد بر اساس عملکرد مالی سال ۱۴۰۱، در گروه بانک‌ها و موسسات اعتباری کشور در شاخص فوق، رتبه اول را به خود اختصاص دهد.

بر اساس این گزارش، بانک رفاه کارگران همچنین در این رتبه‌بندی موفق به کسب رتبه دهم از منظر شاخص فروش نیز شد تا مسیر افتخارآفرینی خود در سال‌های اخیر را تداوم بخشد.

کسب این افتخارات ناشی از افزایش توانمندی‌ها و قابلیت‌های تخصصی این بانک در حوزه‌های مختلف و گسترش حمایت‌های مربوطه از تولید ملی و اشتغالزایی، حاصل شد.

بدون شک این ارتقاء جایگاه به واسطه تلاش، تعهد و کوشش مدیران و تمامی کارکنان بانک رفاه کارگران به دست آمده که ضمن حرکت در مسیر نوآوری و تکمیل سبد خدمات و محصولات روزآمد، مشتری‌مداری و مشتری‌محوری را در راس اقدامات اجرایی خود قرار داده است.

شایان ذکر است، سازمان مدیریت صنعتی هرساله ۵۰۰ شرکت برتر کشور (رتبه‌بندی IMI-۱۰۰) را در شاخص‌های مختلف رتبه‌بندی و نسبت به معرفی و تقدیر از این شرکت‌ها در قالب همایش “شرکت‌های برتر ایران”، اقدام می‌کند که این مهم در سال جاری نیز در روز دوشنبه ۲ بهمن ماه با حضور دکتر سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، دکتر عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت، دکتر اسماعیل للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری، صاحبان و مدیران بنگاه‌های اقتصادی، کارآفرینان برتر، اساتید دانشگاهی و… در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.