کد خبر : 24042
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 بهمن 1402 - 9:12

جشنواره فرهنگی و هنری مدارس امام حسین (ع) به مناسبت دهه فجر برگزار شد

جشنواره فرهنگی و هنری مدارس امام حسین (ع) به مناسبت دهه فجر برگزار شد
جشنواره فرهنگی و هنری مدارس امام حسین (ع) دویست‌دستگاه فولاد خوزستان ۱۸ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ با حضور عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی فولاد خوزستان، اولیا و دانش‌آموزان مدارس امام حسین (ع) برگزار شد.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از خبرنگار روابط‌عمومی فولاد خوزستان، جشنواره فرهنگی و هنری مدارس امام حسین (ع) دویست‌دستگاه فولاد خوزستان ۱۸ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ با حضور عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی فولاد خوزستان، اولیا و دانش‌آموزان مدارس امام حسین (ع) برگزار شد.

در این جشنواره که با برگزاری مسابقات ورزشی، پخت نان محلی، اجرای سرود، پخت غذا خیریه و تئاتر همراه بود، تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی از امید به آینده با تربیت نسل انقلابی دانش‌آموزان سخن گفت و افزود: مدارس محل تربیت و پرورش نسل‌های آینده برای ساختن ایران آباد هستند. شرکت فولاد خوزستان برای تربیت نسل انقلابی و مسؤلیت‌پذیر از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

تقوی در ادامه گفت: پیروزی انقلاب اسلامی به جهانیان نشان داد، غلبه بر کفر جز با اراده و پیروی از ولایت فقیه ممکن نیست. امام خمینی (ره) با روشنگری و رهبری جوانان آگاه آن زمان، ابهت غرب و شرق را درهم شکست و حکومت اسلامی را در ایران نهادینه کردند. دانش‌آموزان وظیفه دارند با تاسی از مکتب اسلام، اهتمام ویژه‌ای به یادگیری درس و اخلاق داشته باشند و برای رقم زدن فردایی بهتر، تلاش کنند.

در ادامه نظرعلی کیانی مدیر مدارس امام حسین (ع) انقلاب اسلامی را نقطه عطف احیا ناب محمدی (ص) دانست و افزود: انقلابی که در ۴۵ سال پیش علیه طاغوت شاهنشاهی رقم خورد، به دنیا ثابت کرد، ظلم پایدار نیست و با اراده و پیروی از رهبران دینی می‌توان ظلم را ریشه‌کن کرد.

کیانی دانش‌آموزان را به مرور تاریخ کشورمان دعوت کرد و گفت: تاریخ ایران اسلامی سراسر حماسه و پیروزی است. از ورود اسلام به کشور تا نابودی حکومت شاهنشاهی. از مقاومت جانانه در هشت سال دفاع مقدس تا موفقیت‌های علمی، دفاعی و فرهنگی در جهان. هر کدام از دانش‌آموزان می‌توانند با تلاش و ممارست آینده‌ساز کشور باشند و موفقیت‌های پیش‌رو را رقم بزنند.

گفتنی است، درآمد حاصل از فروش غذا و نان محلی در این جشنواره فرهنگی و هنری به امور خیریه اختصاص داده می‌شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.