کد خبر : 24114
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 بهمن 1402 - 5:39

درآمد‌های پتروشیمی غدیر در ۱۰ ماهه سال جاری افزایش یافت

درآمد‌های پتروشیمی غدیر در ۱۰ ماهه سال جاری افزایش یافت
میزان درآمدی که شرکت پتروشیمی غدیر در ده ماهه ابتدای سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی بود.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده، شرکت پتروشیمی غدیر در سال ۱۳۸۹ با ظرفیت حدود ۵۰ % ظرفیت اسمی فعالیت خود را آغاز نمود و در کنار پتروشیمی اروند، بندر امام و آبادان تأمین کننده PVC داخل کشور بوده است. این شرکت دارای محصول PVC با ظرفیت تولید سالانه ۱۲۰ هزارتن و VCM با ظرفیت ۱۵۰ هزارتن می‌باشد.

با توجه به ظرفیت تولید شرکت‌های تولیدکننده پودر PVC در خاورمیانه و ایران، سهم ظرفیت اسمی تولید پتروشیمی غدیر در خاورمیانه ۹ % و در ایران ۱۶ %می باشد.

شرکت پتروشیمی غدیر با سرمایه ثبت شده ۱۳۰ میلیاردتومانی در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به دی ماه سال جاری نشان داد که در ادامه روند روبه‌رشد خود، توانست به فروش ۳ هزارو ۵۸۴ میلیاردی در طی ۱۰ ماه دست یابد.

میزان درآمدی که شرکت پتروشیمی غدیر درطی ده ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی بود، این شرکت پتروشیمی از فروش محصولات خود در بازار داخلی در این دوره به درآمد ۳ هزار و ۴۲۰ میلیاردی دست پیدا کرد. این شرکت در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل افزایش ۱۴ درصدی داشته و همچنین میزان درآمد یک ماهه این بنگاه اقتصادی در دهمین ماه از سال ۱۴۰۲ به میزان ۳۹۰ میلیارد تومان رسیده است.

عمده‌ترین فروش پتروشیمی غدیر در طی عملکرد ۱۰ ماهه مربوط به محصول «PVC» در داخل کشور، بوده است که میزان درآمد این بنگاه اقتصادی از محصول فوق حدودا ۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان بوده می‌باشد.

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.