کد خبر : 24334
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 اسفند 1402 - 11:18

فروش داخلی پتروشیمی پردیس افزایش یافت

فروش داخلی پتروشیمی پردیس افزایش یافت
عرضه داخلی محصولات پتروشیمی پردیس در ۱۱ ماهه ابتدایی سال با افزایش همراه بوده است.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده، براساس گزارش فعالیت ماهانه منتشر شده از صورت وضعیت فروش پتروشیمی پردیس در تارنمای کدال مشاهده می‌کنیم میزان فروش داخلی این شرکت از ابتدای فروردین ماه سال جاری تا پایان بهمن ماه به بیش از ۴ هزار میلیارد تومان رسیده و نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل رشد ۱۳ درصدی داشته است.

محصولاتی که پتروشیمی پردیس در بازار داخلی  از فروش آن‌ها درآمدزایی به عمل آورد شامل اوره صنعتی و کشاورزی بوده است.

رشد ۱۷ درصدی فروش اوره کشاروزی

این بنگاه اقتصادی با سرمایه ثبت شده ۶۰۰۰ میلیاردی که با نماد شپدیس در بازار سرمایه شناخته می‌شود در طی یازده ماه سال گذشته ۳ هزار و ۴۶۸ میلیارد تومان اوره کشاورزی در بازار‌های داخلی به فروش رسانده بود که امسال با رشد ۱۷ درصدی حدودا به ۴ هزار میلیارد تومان رسید.

فروش بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومان در طی ۱۱ ماه

شرکت پتروشیمی پردیس در گزارش فعالیت ۱۱ ماهه خود منتهی به ۳۰ بهمن ماه سال جاری میزان درآمدی که از فروش محصولات خود شناسایی کرد برابر با ۱۴ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان می‌باشد که از این مبلغ حدودا ۱۰ هزار میلیارد تومان مربوط به صادرات محصولات این شرکت و ۴ هزار میلیارد تومان مربوط به فروش داخلی این شرکت می‌باشد. عمده‌ترین درآمدی که شپدیس در طی این دوره شناسایی کرده است متعلق به اوره صادراتی با بیش ار ۹ هزار میلیار تومان می‌باشد.

فروش یک ماهه شپدیس از مرز ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان گذشت

میزان درآمد تجمیعی پتروشیمی پردیس در طی ۱۱ ماه به بیش از ۱۴ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان رسید علاوه بر این شرکت فوق در طی عملکرد یک ماهه خود بیش از ۲ هزار ۴۰۰ میلیارد تومان از محصولات خود را در بازار‌های داخلی و خارجی به فروش رسانده که نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل رشد ۱۵ درصدی داشته است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.