کد خبر : 3194
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 مرداد 1399 - 14:58

راننده زن شیطان اصلی باند پلید تهران بود

راننده زن شیطان اصلی باند پلید تهران بود
Print Friendly, PDF & Email

یک زن و ۲ مرد در تهران به دام افتادند این زن سرکرده باند سرقت از اتباع خارجی بود.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده : رئیس کلانتری ۱۷۷ خاور شهر از دستگیری یک زن و ۲ مرد با کشف ۶۰ فقره زورگیری خبر داد و گفت: متهمان به بهانه نشان دادن آدرس اتباع افاغنه را سوار بر خودروشان کرده و از آنان زورگیری می کردند.

سرگرد “خلیل محمدی” گفت: با شکایت تعدادی از اتباع افاغنه مبنی بر زورگیری یک زن و ۲ مرد راننده و سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری نقره ای رنگ بررسی موضوع به طور ویژه در دستور کار مارموران گشت انتظامی قرار گرفت و تعداد گشت زنی های انتظامی در محدوده کلانتری افزایش یافت.

زن تهرانی سرکرده باند سارقان حرفه ای بود

رئیس کلانتری ۱۷۷ خاور شهر توضیح داد: گشت زنی های انتظامی ادامه داشت تا اینکه شامگاه روز گذشته ماموران کلانتری با تماس تلفنی تعدادی شهروند در جریان دستگیری ۲ مرد و یک زن زورگیر راننده و ۲ سرنشین یک دستگاه خودروی پراید نقره ای رنگ که قصد زورگیری از تبعه ای افغانی را داشتند قرار گرفتند و برای بررسی موضوع به نشانی اعلام در حوالی خیابان درختی اعزام شدند.

این مقام انتظامی توضیح داد: با حضور ماموران در محل تبعه افاغنه اظهار داشت در خیابان خاوران منتظر خودروی تاکسی بودم که خودروی سواری پراید نقره ای رنگ در کنار وی توقف و راننده خودرو که خانم و دو مرد در صندلی عقب خودرو نشسته بودند آدرسی را ازمن سوال و از آن جهت که اظهار بی اطلاعی از نشانی های اعلامی می کردند به درخواست راننده و سرنشینان خودرو برای نشان دادن آدرس سوار بر خودروشان شده و بر روی صندلی جلو نشستم تا رسیدن به مقصد راهنمایی شان کنم.

وی گفت: تبعه افاغنه ادامه داد، پس از طی مسافتی متوجه انحراف مسیر شدم و سرنشینان خودرو با تهدید سلاح گوشی و اموالم را سرقت و قصد پیاده کردن من را در این محدوده داشتند که تعدادی از شهروندان من را مشاهده با تعقیب خودرو موفق به توقف خودرو متهمان و دستگیری آنان شدند.

دستگیری ۳ سارق زورگیر در تهران

وی افزود: با کشف ۶ فقره گوشی سرقتی از متهمان از جمله گوشی همراه مال باخته هر سه متهم برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری ۱۷۷ خاور شهر انتقال و متهمان به ۶۰ فقره سرقت با همکاری یکدیگر به بهانه پرسیدن آدرس و سوار کردن مال باختگان بر خودروشان معترف شدند.

این مقام پلیسی با اشاره به اینکه تا کنون ۶ تن از مال باختگان شناسایی شده اند، افزود: هر سه متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.