کد خبر : 6589
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 اردیبهشت 1400 - 6:49

مدیر فروش کروز:

با تولید ۵۵ میلیون قطعه رکورد تولید را شکستیم

با تولید ۵۵ میلیون قطعه رکورد تولید را شکستیم
Print Friendly, PDF & Email

مدیر فروش کروز گفت: به عنوان یکی از بزرگترین و پیشرفته ترین شرکت های قطعه سازی کشور در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری، در سال گذشته بیش از ۳۰ درصد افزایش تولید داشتیم و توانستیم ۵۵ میلیون قطعه را تولید که این خود یک رکورد تولید قطعه محسوب می شود.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده , در پی نشست خبری شرکت کروز در خصوص گزارش عملکرد این قطعه ساز بزرگ کشور در سال ۹۹، مهندس علی یوسفی مدیر فروش کروز در خصوص سهم این شرکت در بازار گفت: شرکت کروز به عنوان یکی از بزرگترین و پیشرفته ترین شرکت های قطعه سازی کشور در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری، در سالی که جهش تولید نام داشت، بیش از ۳۰ درصد افزایش تولید داشت و توانستیم ۵۵ میلیون قطعه را تولید و در اختیار خودروسازان قرار دهیم که این خود یک رکورد تولید قطعه محسوب می شود و امروز با افتخار اعلام می نماییم یکی از بزرگترین تامین کنندگان شرکت های خودروساز هستیم.

 

یوسفی افزود: قطعات کروز بیش از ۵۰ درصد سهم بازار را در برخی از قطعات در اختیار دارد ولی در خصوص برخی قطعات هایتک، بیش از ۸۰ درصد سهم بازار را در اختیار گرفته ایم. مدیر فروش کروز با تاکید بر اینکه هیچ انحصاری در تامین قطعات خودروسازان وجود ندارد، اظهار کرد: خودروساز بنابر قیمت و کیفیت سورس های خود را تعیین می کند. ما در هیچ قطعه ای انحصار نداریم و فقط سهم ۵۰ درصدی در بازار داریم و در کنار ما نیز تامین کنندگان دیگری قرار دارند. همه قطعات حداقل دو و در بعضی موارد تا هشت سورس دارند.

 

مهندس یوسفی با اشاره به اینکه با داخلی سازی اثر تحریم ها را کم رنگ کردیم، تصریح کرد: تولید انبوه قطعات الکترونیکی مربوط به خودروهای جدید گروه خودروسازی سایپا انجام شده است. علیرغم توانمندی ها و دانش تخصصی و کیفی کروز در بومی سازی قطعات، از این شرکت در پروژه تارا دعوت به عمل نیامد و در صورت همکاری می توانستیم در افزایش سطح کیفی و استفاده از تکنولوژی به روزتر در این محصول ایرانی مشارکت داشته باشیم. مدیر فروش کروز گفت: اگر تحریم ها و مشکلات داخلی پیرامون تولید در سال گذشته نبود، ما می توانستیم به تولید بیش از ۷۵ میلیون قطعه دست پیدا کنیم ولی همین موضوع باعث شد تا در همان ۵۵ هزار قطعه رکورد خود را حفظ نماییم.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.