کد خبر : 411
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 بهمن 1398 - 11:30

اهدا حکم سفیران صلح و دوستی به بانوی فرهنگی

اهدا حکم سفیران صلح و دوستی به بانوی فرهنگی
Print Friendly, PDF & Email

طی مراسمی با حضور جمعی از شخصیتهای علمی فرهنگی و هنری کشور اولین حکم سفیر صلح و دوستی فرهنگی بنیاد بین المللی تکریم ادیان و مذاهب با حضور نماینده سازمان یونسکو به خانم فاطمه رضایی ملک خیلی به پاس خدمات ارزشمند فرهنگی ایشان اهداء گردید.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش بازتاب خبر به نقل از تکریم خبر  در این مراسم که با حضور رئیس، دبیر کل و جمعی از مدیران ارشد بنیاد بین المللی تکریم ادیان و مذاهب ، مدیران شرکت ساپیا و شخصیتهای علمی فرهنگی و هنری کشور برگزار شد دکتر علیرضا ابوالفضلی رئیس بنیاد در سخنانی ضمن معرفی فعالیتهای بنیاد به دلایل اهداء این حکم به خانم رضایی پرداخت .

در ادامه محمدمهدی مومنی ها دبیرکل بنیاد طی سخنانی به ارائه برنامه های آتی بنیاد اشاره کرد و گفت : به زودی شاهد اجرای برنامه گسترده فرهنگی و هنری در سطح کشور و بین المللی خواهیم بود.

سید بهنام ابطحی مدیر امور موسیقی و نغمات بنیاد نیز  در این مراسم به توضیحاتی در خصوص سمفونی عشق مهمترین اثر موسیقیایی کشور در حوزه اهل بیت و پیامبران اوللعزم پرداخت.

در ادامه نماینده سازمان یونسکو در سخنانی به فعالیتهای سازمان یونسکو پرداخت و از همکاری های خوب یونسکو و بنیاد ابراز خرسندی کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.