کد خبر : 4652
تاریخ انتشار : شنبه 1 آذر 1399 - 22:53

نایب رییس کمیسیون صنایع در خانه ملت: کروز نقش موثری در اشتغالزایی ایفا کرده است

نایب رییس کمیسیون صنایع در خانه ملت: کروز نقش موثری در اشتغالزایی ایفا کرده است
Print Friendly, PDF & Email

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس در حاشیه بازدید از کروز گفت:

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده , ۱. قطعه سازی کروز توانسته در بحث اشتغالزایی نقشی موثر را ایفا کند.

۲. تصویب قوانین و نظارت میدانی جز وظایف کمیسیون صنایع محسوب می شود.

۳. باید در کارگروه ها، کمیته ها و صحن کمیسیون پیگیر مشکلات صنعت باشیم و برای حل آن راهکارهای مدونی بیابیم.

۴. صنعت خودرو با اشتغالزایی مستقیم برای حدود یک میلیون نفر و غیرمستقیم بیش از ۴ میلیون نفر، جز اولویت های مهم کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی برای بررسی قرار دارد.

۵. حل مشکلات قطعه سازی و خودروسازی باید بیش از گذشته از سوی قوه مقننه و قوه مجریه مورد توجه قرار گیرد. یک نماینده مجلس گفت: قطعه سازی کروز توانسته در بحث اشتغالزایی نقشی موثر را ایفا کند که باید از این شرکت قطعه سازی تقدیر کرد.

 

یک نماینده در مجلس شورای اسلامی از سایت شماره ۲ شرکت کروز، فعالیت‌ها و خطوط تولید و مراکز طراحی و تولید دستگاه‌های صنعتی این بنگاه اقتصادی بازدید به عمل آورد.

 

در این بازدید که با توضیحات مدیران بخش‌های مختلف همراه بود، رسولی نژاد و سایر همراهان با نحوه فعالیت‌ها و مدیریت بهره وری و نظارت بر کیفیت در این شرکت آشنا شدند.

 

سید احمد رسولی‌نژاد نایب رییس اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از قطعه سازی کروز گفت: از مدیران کروز بخاطر اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۶۰۰ نفر از جوانان این کشور تقدیر و تشکر می کنم، قطعه سازی کروز توانسته در بحث اشتغالزایی نقشی موثر را ایفا کند.

 

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس با اشاره به اینکه در کمیسیون صنایع علاوه بر تصویب قوانین، نظارت میدانی نیز جز وظایف ما محسوب می شود، تصریح کرد: باید در کارگروه ها، کمیته ها و صحن کمیسیون پیگیر مشکلات صنعت باشیم و برای حل آن راهکارهای مدونی بیابیم.

 

رسولی نژاد اظهار کرد: بحث ارز، تسهیلات بانکی، گمرک و تعزیرات موضوعاتی است که بخش صنعت و البته سایر بخش ها با آن مواجه هستند و گاهی با مشکلاتی روبرو می شوند که باید با تقویت و ایجاد راهکارهای موثر بتوانیم شاهد شکوفایی تمامی بخش های تولیدی و صنعتی باشیم.

نایب رییس اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صنعت خودرو با اشتغالزایی مستقیم حدود یک میلیون نفر و بطور غیرمستقیم بیش از ۴ میلیون نفر، جز اولویت های مهم کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی برای بررسی قرار دارد، خاطر نشان کرد: حق مردم است که بتوانند یک خودروی با کیفیت، به صرفه و با قیمت مناسب داشته باشند، از این رو حل مشکلات صنعت قطعه و خودروسازی باید بیش از گذشته از سوی قوه مقننه و قوه مجریه مورد توجه قرار گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.