کد خبر : 564
تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 اسفند 1398 - 12:08

کشتی سلامت ایران در مقابل کرونا از سمت بانک ها سوراخ است

کشتی سلامت ایران در مقابل کرونا از سمت بانک ها سوراخ است
Print Friendly, PDF & Email

این روزها که کرونا بیداد می کند تصمیم گیری های جزیره ای و بدون تفکر باعث سوراخ شدن کشتی سلامت مردم و جامعه شده است و پایان آن غرق شدن کشتی است.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش بازتاب خبر ، تعطیلی مجلس، نماز جمعه ،مدارس و … اقدامات خوبی است ولی اگر همه کانون های تجمع مردم و انتقال بیماری همزمان کنترل نشود آن اقدامات هم عبث و بیهوده خواهد بود.
فقط اندکی تامل در تعداد فوت شدگان نظام بانکی در قیاس با کسانی که در خط مقدم دفاع از بیماران مبتلا به ویروس هستند نشان دهنده سوراخ بزرگ موجود در کشتی سلامت جامعه در مقابل کرونا است.
در این روزها بدلیل عدم توجه و تصمیم درست مسئولین،عدم همراهی مردم و … ازدحام در شعب بانک ها زیاد بوده و بدلیل تردد زیاد مردم و رد و بدل شدن پول که از آلوده ترین موارد در انتقال بیماری است باعث شده تا تعداد زیادی از کارکنان بانک ها مبتلا به بیماری شده و ۶ نفر از آنها فوت نمایند.
عدم وجود تجهیزات و وسایل بهداشتی نیز باعث افزایش این مشکلات گردیده است.
به گفته کارکنان بانک ها در حال حاضر در تعدادی از شعب شهر قم همکاران حتی با تب بالا بدلیل کسر کادر و عدم امکان استراحت و مرخصی در شعب حضور دارند.
در شهر قم حتی شعب بانک در خیابان بیمارستان کامکاران که اولین بیمارستان قرنطینه بیماران کرونایی هست نیز تعطیل نشده و ازدحام در شعبه وجود دارد.
کارکنان بانک ها بخشی از این جامعه هستند و مبتلا شدن آنها به مثابه مبتلا شدن خانواده آنها و تکثیر بیماری در جامعه است .
فقط یکبار بخاطر خودمان و بخاطر همه مردم برخلاف روزهای آلودگی هوا ،برف و یخبندان و … که کارکنان بانک همیشه استثنا می شوند به آنها توجه کنیم .
تا زمانی که مردم در شعب بانک حضور داشته باشند ، سلامت به مقصد رسیدن این کشتی غیر ممکن خواهد بود‌.
درود بر ارواح پاک ۶ کارمند بانک فوت شده بر اثر کرونا و درود بر خانواده ی آنها که عزیزشان نه فرشته محسوب شد و نه شهید و …

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 4 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

افسانه سلطانی پنجشنبه , ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱

باعرض سلام و احترام ضمن تشکر ویژه از همدردی شما
کارکنان بانکها همیشه در بدترین شرایط محیطی انجام وظیفه کردن ولی متاسفانه تو رسانه های جمعی هیچگاه از انان به طور شایسته صحبت و قدرانی نشده است هر وقت رادیو و تلویزیون را باز می کنیم از کادر معلمان پزشکان نیرو انتظامی قدر دانی می شه
ولی ایندفعه فرق کرده ما بیشتر از قبل نیاز به دلداری داریم قربانی داریم می دهیم و برای عزیزان از دست رفته مان دل تنگ و نالانیم ما نیز به حمایت هستیم????

مهران غلامی پنجشنبه , ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶

صرف تعطیلی مدارس و دانشگاهها کفایت نمیکند. الان جماعت بیکار شدن ریختن تو بانکها . بانکها هم باید تعطیل شوند

ماندگار پنجشنبه , ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴

ما کارمند بانکیم آنتی کرونا نیستیم. عمیق تر بنگرید وتصمیم درست را بگیرید قبل از آنکه دیر شود. هر روز قربانی کرونا داریم. عدالت در کجاست؟

محسن پنجشنبه , ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۱

تعطیلی روز شنبه قم با چه تفکر و تصمیمی لغو شد؟ شعبه هشت نفره ما یک نفر کرونا مثبت و یک نفر مشکوک هست کی میخوان مسئله رو جدی بگیرن …

جلیلیان پنجشنبه , ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۰

کارمندان بانکها قشر بی دفاعی هستند به دادشون برسید