کد خبر : 6768
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 خرداد 1400 - 9:39

از سرگرفته شدن ساخت (دودکش)

از سرگرفته شدن ساخت (دودکش)
انتشار عکسی از پشت صحنه «دودکش»، گویای از سرگیری تصویربرداری این سریال است که از اواسط اردیبهشت ماه به دلیل گسترش ویروس کرونا متوقف شده بود.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده, به نقل از ایسنا، سیما تیرانداز ـ بازیگر دودکش ـ با انتشار عکسی از خودش، هومن برق‌نورد،  الهام اخوان، امیرحسین رستمی و برزو نیک نژاد در پشت صحنه سریال «دودکش ۲» نوشت: «ما دودکشی‌ها در یک قاب… ما دوستتون داریم، شما چی؟»

او همچنین در پی‌نوشت این نکته را یادآوری کرده است که بازیگران نمی‌توانند سر صحنه فیلمبرداری ماسک بزنند.

تصویربرداری سریال تلویزیونی «دودکش ۲» به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی زینب تقوایی که از مدتی قبل در تهران آغاز شده بود، با گسترش شیوع ویروس کرونا برای مدتی متوقف شد.

هومن برق نورد، امیرحسین رستمی، سیما تیرانداز، نگار عابدی، محمدرضا شیرخانلو، یاس نوروزی و (با هنرمندی) بهنام تشکر گروه بازیگران «دودکش ۲» را تشکیل می دهند و به تازگی الهام اخوان نیز به این ترکیب اضافه شده است.

در خلاصه داستان سریال آمده است: «خانواده فیروز مشتاق که بی قیف و قپی به سفری رفته اند، در راه بازگشت به تهران با دختری همسفر می شوند که از نظر بهروز، «نیمه گمشده» قلمداد می شود و به ضرس قاطع، شروعی برای فرو رفتن خانواده در آمپاس است!

بماند که با آنچه از نصرت و شرایط جدیدش مشهود به نظر می رسد، بستر قمپزش گسترده تر از قبل شده است و با عقبه ای که از آنان سراغ داریم، ماجراهایی آغاز می شوند که بی هیچ شائبه ای در زندگی همه و بویژه کسانی که پا به قالیشویی می گذارند، تاثیر گذار هستند!».

نخستین فصل این سریال به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه کنندگی زینب تقوایی در ماه رمضان سال ۱۳۹۲ روی آنتن شبکه یک رفت.

پخش سریال «دودکش» از سه شنبه ۴ خرداد ماه ساعت ۲۲ در شبکه تماشا آغاز شده و طبق برنامه ریزی های انجام گرفته، پخش این مجموعه تا آغاز فصل دوم مجموعه دودکش ادامه خواهد داشت و بدین ترتیب دو فصل این مجموعه به صورت متوالی از شبکه تماشا پخش می شود.

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.