کد خبر : 6790
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 خرداد 1400 - 7:59

دولت چگونه در ۵۲ روز باقیمانده می تواند به وعده های خود عمل کند؟

دولت چگونه در ۵۲ روز باقیمانده می تواند به وعده های خود عمل کند؟
دفتر نماینده گرمسار در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی توضیحاتی درباره اتهامات منتشر شده علیه وی در فضای مجازی منتشر کرد.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده, اردشیر مطهری نماینده مردم گرمسار در مجلس در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۱۰ خرداد) قوه مقننه و  در اخطاری به استناد بند ۹ اصل ۳ قانون اساسی پیرامون تبعیض ناروا، گفت: دولت و وزارت راه و شهرسازی در ۸ سال نتوانسته اقدامات امیدوار کننده ای انجام دهد لذا چگونه می تواند در ۵۲ روز باقیمانده به وعده های خود عمل کند، ما از ابتدا جز موارد ناامیدی مردم اقدامات دیگری از دولت ندیدیم، جاده ها و محورهای مواصلاتی مشکل دارند و در این مدت باقیمانده چگونه مرتفع خواهند شد؟

وی افزود: راه مواصلاتی گرمسار- فیروزکوه ده ها سال است با مشکل روبه رو است، میلیاردها تومان برای این مسیر هزینه شده اما با توجه به اینکه در بستر رودخانه است مشکلات عدیده  ای را به وجود آورده که به دیوان محاسبات نیز اعلام کردیم و آن ها حدود ۵ ایراد و نقص از این مسیر احصاء کردند اما پیگیری برای رفع مشکل صورت نگرفته است.

نماینده مردم گرمسار در مجلس یادآور شد: براساس بند ۹ اصل سوم قانون اساسی تبعیض ناروا در خدمات دهی دولت و انجام وظایف آن ها مشاهده می شود.

 

منبع:تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.