کد خبر : 8167
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهریور 1400 - 9:37

دومین نمایندگی رسمی بهمن موتور در قم آغاز به کار کرد

دومین نمایندگی رسمی بهمن موتور در قم آغاز به کار کرد
گروه بهمن به منظور گسترش سطح خدمت رساني به مشتريان، عاملیت کد 1453 شرکت بهمن موتور به مدیریت آقای سید حسین میری را در شهر قم افتتاح کرد و هم اکنون کلیه خدمات فروش و خدمات پس از فروش در این عاملیت خدمت مشتریان عرضه می شود.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده,حسین میری مدیر و صاحب امتیاز عاملیت مجاز کد ۱۴۵۳ بهمن موتور در توضیح خدمات ارائه شده در عاملیت قم گفت: شروع به کار عاملیت و فرآیند پذیرش مشتریان در فروش و خدمات پس از فروش از دهم مرداد ماه امسال آغاز شد و در حوزه فروش خودروهایی مانند کارا تک کابین و دو کابین و وانت کاپرا عرضه می شود.
مدیر و صاحب امتیاز عاملیت مجاز بهمن موتور در شهر قم افزود: در بخش خدمات پس از فروش عاملیت آمادگی ارائه خدمات به کلیه محصولات بهمن موتور از جمله بسترن، دیگنیتی، فیدلیتی و کارا را دارد.
حسین میری با تاکید بر رعایت تمام اصول استاندارد سازی در عاملیت قم گفت: در حال حاضر هشت پرسنل در نمایندگی مشغول به کار هستند و تمام دوره های تخصصی در حوزه خودرو را پشت سر گذاشته اند. از آن جا که گروه بهمن به ارائه خدمات متمایز تاکید دارد، با دارا بودن تکنسین های مجرب سعی در ارائه خدمات مطلوب در حوزه فروش و خدمات پس از فروش داریم.
میری با اشاره به آن که قم شهر توریستی و مذهبی است، اظهار داشت: در بخش خدمات امداد سیار تمام امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای ارائه خدمات از طریق امداد فراهم شده است و انشاالله از هفته آینده خدمات سیار راه اندازی خواهد شد.
گفتنی است هموطنان ساکن شهر قم می‌توانند جهت دریافت خدمات، به نشانی خیابان امام زاده ابراهیم، بین کوچه هفدهم و نوزدهم، پلاک۴۴۵ مراجعه کنند و یا از طریق وبسایت گروه بهمن به نشانی www.bahman.ir نسبت به دریافت نوبت اینترنتی اقدام نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.