کد خبر : 841
تاریخ انتشار : شنبه 2 فروردین 1399 - 17:18

لطفا گوش به فرمان توصیه‌های بهداشتی باشیم/ برای حفظ سلامت خانواده در خانه بمانیم

لطفا گوش به فرمان توصیه‌های بهداشتی باشیم/ برای حفظ سلامت خانواده در خانه بمانیم
Print Friendly, PDF & Email

امام جمعه فارسان با بیان اینکه برای برطرف شدن این بلا باید گوش به فرمان مسؤولان بهداشتی باشیم، گفت: عید امسال با سالیان قبل تفاوت دارد، از دید و بازدید پرهیز کرده و برای حفظ سلامت خود و خانواده در منزل بمانیم.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش بازتاب خبرحجت‌الاسلام محسن ملک‌پور امروز  در شهرکرد با بیان اینکه همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، برای برطرف شدن این بلای ناگهانی هم باید دعا کنیم و هم گوش به فرمان مسؤولان بهداشتی باشیم، گفت: دقت کنیم که مسؤولان بهداشت و درمان کشور و استان چه برنامه‌ای دارند، همان را انجام دهیم، عید امسال با سالیان قبل تفاوت دارد از دید و بازدید پرهیز کرده و برای حفظ سلامت خود و خانواده در منزل بمانیم.

وی با بیان اینکه در کتاب مفاتیح‌‏الجنان، بعد از دعای توسل، دعایی است به نام «دعای توسل دیگر» و در این دعا، برای هر حاجتی، یکی از ائمه اطهار(ع) در نظر گرفته شده است، ادامه داد: در این دعا، برای شفای بیماری‌‏ها، توسل به امام کاظم(ع) توصیه شده است.

ملک‌پور اضافه کرد: متن توسل به آن حضرت عبارت است از، «اللّهُمَّ إِنِّى أَسْأَلُکَ بِحَقِّ وَلِیِّکَ مُوسَى بْنِ جَعْفَرٍ عَلَیْهِ السَّلامُ إِلّا عافَیْتَنِى بِهِ فِى جَمِیعِ جَوارِحِى مَا ظَهَرَ مِنْها وَ ما بَطَنَ، یَا جَوادُ یَا کَرِیمُ» خدایا! از تو درخواست می‏کنم به حق ولیت موسی بن جعفر(ع) که در همه اعضایم، چه ظاهری و چه باطنی، به من سلامت کامل عنایت فرمایی،‏ ای بخشنده بزرگوار.

امام جمعه فارسان در ادامه با بیان اینکه همه ما باید زمان‌شناس و موقعیت‌شناس باشیم و کارها را به نحو احسن انجام دهیم و مطیع مسؤولان حوزه‌ بهداشت و تندرستی باشیم، اظهار داشت: ما باید به این موضوع توجه نماییم که آن‌ها هر آن‌چه به نظرشان می‌آید برای سلامت ما انجام می‌دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.