کد خبر : 2704
تاریخ انتشار : شنبه 7 تیر 1399 - 12:14

اختصاص عکس روی جلد مجله ویک به شکست‌های ترامپ

اختصاص عکس روی جلد مجله ویک به شکست‌های ترامپ
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، عکس روی جلد مجله ویک، بادکنک «بچه ترامپ» را به تصویر کشیده است که بادش در حال خالی شدن است. ویلیام بار، دادستان آمریکا، سعی می‌کند او را نگه دارد، اما جان بولتون، مشاور امنیت ملی پیشین کاخ سفید، سرگرم تیر انداختن به سمت اوست. در کنار این عکس

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، عکس روی جلد مجله ویک، بادکنک «بچه ترامپ» را به تصویر کشیده است که بادش در حال خالی شدن است. ویلیام بار، دادستان آمریکا، سعی می‌کند او را نگه دارد، اما جان بولتون، مشاور امنیت ملی پیشین کاخ سفید، سرگرم تیر انداختن به سمت اوست.

در کنار این عکس نوشته شده: یک گردهمایی شکست‌خورده در تالسا‏، همه‌گیری کرونا و نتایج فاجعه‌بار نظرسنجی‌ها، کارزار انتخاباتی ترامپ را به قهقرا می‌برد.

 مجله ویک

ویک در حالی عکس روی صفحه نخست خود را به ترامپ و شکست‌هایش اختصاص داده است که بولتون به تازگی کتابی افشاگرانه از اتفاقات داخلی کاخ سفید در دوره حضور خود منتشر کرده است که خشم رئیس جمهور آمریکا را بر انگیخته است. همزمان نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که رضایت از عملکرد ترامپ و همچنین احتمال پیروزی او در انتخابات آتی به شدت کاهش یافته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.