کد خبر : 21366
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 شهریور 1402 - 11:35

مدیرعامل این بانک تاکید کرد

بانک رفاه کارگران آماده ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به صنایع پتروشیمی کشور است

بانک رفاه کارگران آماده ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به صنایع پتروشیمی کشور است
مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: بانک رفاه به عنوان یکی از بانک‌های مهم تجاری کشور با سرمایه مناسب آماده ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به صنایع پتروشیمی کشور است.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پشت پرده به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر اسماعیل للـه‌گانی با بیان این مطلب در نشست مشترک با مدیرعامل شرکت پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) که در محل این شرکت در بندر ماهشهر انجام شد، افزود: بانک رفاه کارگران علاوه بر خدمت‌رسانی مناسب به بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی، کارگران و جامعه پزشکی کشور، حضور مؤثری نیز در طرح‌ها و پروژه‌های اقتصادی دارد و برای اولین بار اوراق گواهی سپرده ویژه سرمایه‌گذاری خاص از سوی این بانک منتشر شده است که کمک خوبی به شرکت‌های اقتصادی برای تأمین اعتبار است.

وی تصریح کرد: اوراق گام نیز دیگر ابزاری است که برای تأمین مالی شرکت‌ها و هلدینگ‌های اقتصادی طراحی شده است و تاکنون این اوراق در حوزه‌های مختلف منتشر و به متقاضیان واگذار شده است.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران تأکید کرد: علاوه بر خدمات ریالی، خدمات ارزی، ضمانت نامه و اعتبارات اسنادی نیز به مشتریان عرضه می‌شود. در همین راستا شرکت صرافی بانک رفاه آمادگی ارائه انواع خدمات ارزی را به هلدینگ‌ها و شرکت‌های اقتصادی، تولیدی و صنعتی دارد.

دکتر انصاری‌نیک، مدیرعامل شرکت پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) نیز طی سخنانی در این نشست گفت: برای تقویت و بهبود فعالیت ها، همکاری بانک‌ها و صنایع لازم و ضروری است و شرکت پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) به عنوان یکی از شرکت‌های مهم کشور در حوزه پتروشیمی آماده تعامل و همکاری با بانک رفاه کارگران است.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پایان این نشست از سایت و طرح‌های توسعه‌ای شرکت پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) بازدید کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.